Get Mystery Box with random crypto!

از فرنگ

لوگوی کانال تلگرام az_farang — از فرنگ ا
لوگوی کانال تلگرام az_farang — از فرنگ
آدرس کانال: @az_farang
دسته بندی ها: دستهبندی نشده
زبان: فارسی
مشترکین: 742
توضیحات از کانال

از فراسوی مرزها روایت میکنیم...
وب سایت :

Ratings & Reviews

3.50

2 reviews

Reviews can be left only by registered users. All reviews are moderated by admins.

5 stars

2022-08-02 21:00:03
از #آمریکا

کارتن چوب‌لباسی

این نوع کارتن‌ها که دارای یک میله‌ی چوب‌لباسی سر خود هستن، برای اسباب‌کشی و حمل و نقل بدون دردسر لباس‌ها خیلی مفیدن.

قیمت‌شون نسبت به کارتن‌های عادی بالاست اما خیلی از شرکت‌های moving در امریکا، این‌ها رو بصورت رایگان در اختیار مشتری قرار میدن تا بتونه در حین اسباب‌کشی استفاده‌ کنه.

99 views18:00
2022-07-29 21:20:44

محصولات ایرانی در روسیه

م حصولات بسیاری از #ایران به روسیه صادر شده و حتی در دونتسک هم یافت می‌شوند.
این خبر خوبی است و اگر به صورت برنامه ریزی شده و دقیق پی گیری شود می‌تواند آینده خوبی را برای تولید کنندگان ایرانی رقم بزند.
امیدواریم تولیدکنندگان، کیفیت را حفظ کنند و وجهه کالای ایرانی را در نظر روسها خراب نکنند.

180 views18:20
2022-07-22 15:58:51 از #آمریکا

تهیه‌ی غذا توسط دوستان بعد از زایمان

یه رسم خوب که اینجا وجود داره اینه که وقتی خانمی وضع حمل کرد (یا جراحی داشت یا بیمار بود)، آشنایان و دوستانش تا یکی دو هفته نوبتی داوطلب میشن و غذای ناهار و شام خانواده‌ی فرزنددار شده رو تهیه میکنن.

علتش اینه که والدین اکثر خانم‌ها پیشش نیستن تا بعد زایمان، مادر رو حمایت کنن و بهش برسن. برای برنامه‌ریزی و راحت کردن تهیه‌ی غذا، حتی سایت وجود داره که یه نمونه‌ش رو در تصویر می‌بینید.

میشه بجای ساختن و به اشتراک گذاشتن گوگل‌شیت، در این سایت برنامه‌ریزی کرد که به مدت n روز برای این خانواده میخوایم غذا تهیه کنیم و تعدادشون اینقدره، این آلرژی‌ها و حساسیت‌های غذایی رو دارن و آدرس‌شون اینه. بعد یه لینک بین داوطلب‌ها به اشتراک گذاشته میشه و هر کسی یه روز رو انتخاب میکنه و می‌نویسه چه غذایی درست میکنه و میبره.

سایت Meal Train امکانات دیگه‌ای مثل برنامه‌ریزی پاتلاک داره که می‌تونید در این لینک ببینید. امکان گذاشتن گیفت‌کارت برای تهیه‌ی غذا از رستوران هم وجود داره و میشه یادآورهای ایمیلی ارسال کرد و همینطور آلبوم عکس ساخت و با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت.

251 views12:58
2022-07-18 18:12:17 از #استرالیا

بازنشر از فرنگ

#مریم_آزموده
کانال نویسنده: قلمَّدار

رفتیم عید دیدنی سادات. کار ساده‌ای به نظر می‌آید. حتی در این منطقهء دور افتاده از سرزمین حجاز، یافتن نهری از چشمهء جوشان کوثری کار سختی نیست.
اما این عید دیدنی ساده در دید من از محالات بود.

نزدیک به پانزده سال پیش، #عید_غدیر مشهد بودم. از قضا سیده آوا و خانواده‌اش هم برای زیارت آمده بودند. حدود سه چهار سالی بود که با آوا رفیق شده بودم و به خاطرات اشتراکاتی که داشتیم خیلی سریع دوستی ما عمیق شد. رابطه عاطفی بین من و پسرهمسایه آوا باعث شده بود نقش آوا در زندگی‌ام پررنگتر شود و از صندوقچهء اسرار دلم با خبر.

آن سال صبح عید وسط صحن رضوی، از بابای آوا هزار تومان عیدی‌ را گرفتم. بعد هم من و آوا دوتایی از حرم بیرون زدیم و مشغول حرف‌های درگوشی دخترانه‌مان شدیم. آن روز تنها عیدی بود که من و سیده آوا با هم بودیم.

علیرغم دوری مسافت و مشغله‌های زیاد، رابطه من و آوا هیچ‌وقت با هم قطع نشد و تا جاییکه ممکن بود با هم رفت و آمد می کردیم.

وقتی قرار شد ما از #ایران برویم، وداع غم‌انگیزی با هم داشتیم هرچند که من امیدوارم بودم هر بار که ایران بیایم می‌توانم آوا را ببینم. تا اینکه در یکی از سفرهایم به ایران طی دیداری که با هم داشتیم، گفت که برنامهء سفرش به کانبرا قطعی شده و به زودی راهی استرالیا می‌شود.
خوب به خاطر دارم لحظه‌ای که خداحافظی کردیم و از هم دور شدیم، نگاهی به آوا انداختم و در دلم گفتم:"ما #مالزی، آوا استرالیا! خداحافظ برای همیشه این آخرین دیدار حضوری ما بود."
پنج سال از آن روز گذشت. ما بعد از کلی بالا و پایین شدن آمدیم استرالیا. خانه‌ و زندگی‌مان جور شد، محله‌ها و خیابان‌ها و مغازه‌ها برایمان آشنا شد، کار و بارمان ردیف شد، اما کو رفیق.... (طول می‌کشد تا باب رفاقت باز شود و پایه‌های دوستی مستحکم. )

ولی خوب است که حال دوران دائما یکسان نیست و همیشه بازی‌های پنهانی در پرده دارد.
قلب آوا و پسری در چند کیلومتری ما به هم گره خورد. این بار رابطهء عاطفی بین پسر همسایهء ما و آوا ایجاد شد و دوباره مثل سابق گفتگوهای درگوشی و محرمانه ما شروع شد.

امسال بعد از پانزده سال عید غدیر من و سیده آوا با هم بودیم ولی این‌بار به همراه همسرهایمان یعنی پسر همسایهء آوا و پسر همسایهء ما.
من و آوا در ساحل کوچکی در شرق استرالیا، همسایهء هم شدیم.

www.azfarang.ir
263 views15:12
2022-07-12 16:20:10
از #آمریکا

تبلیغات انتخاباتی

تبلیغات سطح شهر برای انتخابات ایالتی محدود به این نوع پلاکاردها میشه تا براحتی قابل جمع کردن باشه و به ظاهر شهر آسیب نزنه.

مثلاً این کاندیدای مسلمان، اطراف مراکز اسلامی کلی پلاکارد نصب کرده.

280 views13:20
2022-07-09 16:09:43
از #روسیه

اگر فرصت کردید از مجموعه خانه بازیگران در خیابان آربات مسکو دیدن کنید و از معماری زیبایی آن لذت ببرید.

310 views13:09
2022-07-05 20:35:41
از #اسپانیا

شهر والنسیا در اسپانیا به درختان بی شمار پرتقالش معروف است و این هم روشی ابتکاری برای چیدن هرچه سریعتر پرتغال ها در این شهر!

418 views17:35
2022-06-30 19:57:24

تجربه زندگی در جنگل های اطراف مسکو

در نزدیکی مسکو خانه هایی به سبک معماری جذاب و جالبی که در تصاویر می‌بینید، ساخته شده اند و می توانید در وسط جنگل از طبیعت زیبای اطراف مسکو لذت ببرید.