Get Mystery Box with random crypto!

مدونة كامو للروايات والقصص

لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص م
لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص
آدرس کانال: @boo3club
دسته بندی ها: نقل قول ها
زبان: فارسی
مشترکین: 39.00K
توضیحات از کانال

كل الروايات الالكترونية متوفرة على مدونة كامو
كل ما عليك زيارتنا ❤️

Ratings & Reviews

1.67

3 reviews

Reviews can be left only by registered users. All reviews are moderated by admins.

5 stars

0

4 stars

0

3 stars

1

2 stars

0

1 stars

2


آخرین پیام ها 12

2023-05-18 10:00:00 رواية جحيم ايوب الفصل الأول 1 بقلم كوكي سامح
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ac%d8%ad%d9%8a%d9%85-%d8%a7%d9%8a%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%88%d9%84-1-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d9%83%d9%88%d9%83%d9%8a/
916 views07:00
باز کردن / نظر دهید
2023-05-18 09:30:00 كنت قاعدة في كافية الجامعة بشرب الاتية بتاعي على ما ييجي دوري في التقديم لكلية الألسن وخلاص عدى الوقت فقومت علشان احاسب :
اتفضل الحساب .
رد عليا الشاب بهدوء.
لا الأستاذ حاسب
انا بإستغراب:
أستاذ مين.
الشاب وهو بيشاور :
الأستاذ دا .
بصيت انا على ايد الشاب اشوفها رايحة فين لقيته بيشاور على واحد خارج وانا مش شايفة غير ضهره وبيتكلم في التليفون، قربت انا منه وانا متعصبة وبنادي علية هو مين الشاب دا اصلاً علشان يدفعلي:
انت يا استاذ انت يا أخينا .
بتكلميني انا.
رديت علية بسخرية:
لا بكلم أمي.
تمام كملي كلامك مع إلست الوالدة بعيد عني .
قاطعته انا وانا متعصبة وعفاريت الدنيا قدامي:
انت مين انت علشان تدفعلي.
انا أدم.
والله مين يعني .
طب ما انا بقولك اهو انا أدم
ابن خالتي مثلاً علشان تدفعلي ولا من بقيت عيلتي.
قولت انا الكلام دا بعصبية وصوت عالي وانتهى بيا وانا بنهج بسبب انفعالي :
رد عليا تقريباً بعصبية أشد من بتاعتي لكن بصوت واطي :
وطي صوتك وانتي بتكلميني واحترميني شوية "وبعدها كمل وهو بيرفع سبابته في وشي" لينا بيت يلمنا .
بصراحة انا في كنت في صدمة ومشفتهوش غير انه انسان لا يمكن يكون طبيعي بالمرة:
بيت يلمنا؟.
قاطعني هو لما رجع تاني وقال :
بإي يا حرمي المصون.
وسبني و مشي:
فوقت انا من شرودي على الذكرى دي و اللي كان مر عليها تقريباً شهرين بس مازالت في دماغي مش عارفة ليه:
سمعت ماما بتنادي عليا :
رحمة انت يا زفتة.
نعم يا ماما.
مبترديش لية يا عملي الاسود في الحياة .
اديني رديت خير .
تعالي يا اختي كملي المواعين دي علشان نخلص تنضيف قبل ما الناس تيجي.
ناس مين دي .
هو انا مش قولتلك امبارح ان جايلك عريس .
وانا قولت مش موافقة فودونا السيرة الزفتة دي بقى .
فودونا اي يا قليلة الرباية خلصي وتعالي كملي .
اكلمت انا وانا بحاول استعطفها :
يا ماما ابوس ايدك مش عايزة أتجوز استني طيب على ما خلص واحقق نفسي و ذاتي .
ذات مين يا بنت إبراهيم انتي ذاتك المطبخ قال ذات قال.
قاطعني بابا قبل ما ارد :
وماله إبراهيم يا ست خديجة.
هي بكسوف:
مالوش يا حج وهو في حد ذيك ربنا يخليك لينا .
قاطعتهم انا بنفاذ صبر من رومانسيتهم اللي من بالنسبالي مفرطة :
ياااع.
شايف بنتك و تربيتك ليها .
ومالها بنتي ما هي قمر اهي .
وهو انت هتعترف يا اخويا على العموم يلا يا اختي خلصي تعالي اعملي.
حاضر حاضر .
دخلت المطبخ وفعلا ً ابتديت اعمل مع ماما وانا متعصبة أصل بصراحة انا ضد الزواج اللي بيبقى قبل ما اخلص تعليمي بالنسبالي لازم اخلص علشان اشوف انا فين بعد سنين تعب وسهر ع الكتب للصبح :
بعد حوالي ست ساعات كنت خلاص فصلت وقاعدة ع السرير وانا بتوجع من كتر الصيانة اللي اتعملت في البيت إلا وقاطعتني ماما وهي بتخش عليا:
انتي لسة مالبستيش .
هو انا لازم اخرج مش مهم .
لا يا اختي مهم هما جايين ليكي ولا ليا قومي يلا .
حاضر .
وفعلا قومت خشيت خدت شاور وبعدها خرجت لبست لبسي اللي كان عبارة عن دريس ممزوج بين تلات الوان وهو الأبيض و الأخضر الفاتح و الاوف وايت على حجاب من نفس اللون وكوتشي ابيض وقفت قدام المرايا برضا بعد ما حطيت ميكب هادي جداً
اي الحلاوة دي ربنا يحرصك يا حبيبتي.
قالتها ماما وهي بتدمع ذي اي ست مصرية في الموقف دا
اي خدمة اقل ما عندي .
قولتها انا بغرور مصتنع:
يلا يا حبيبتي برة أم العريس عايزة تشوفك.
يلا ." قولتها انا بنفاذ صبر"
طلعت قولت السلام وانا باصة في الأرض طبعاً و مكسوفة :
تعالي يا حبيبتي هنا اقعدي جمبي .
قالتها امه ليا ومازالت انا على نفس وضعي وقربت منها وقعدت جنبها وانا بحاول ان أتخلى عن كسوفي دا وارفع راسي ويارتني ما رفعتها

يتبع....
(رواية حب الصدفة)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%af%d9%81%d8%a9-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
980 views06:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-18 08:30:50 فى المحكمة وقفت ريهام فى القفص بعيون خالية من اى تعبير ، بتبص قدامها كأنه فراغ ، سامعة دوشة فى ودنها كتير من الأصوات اللى حواليها بس هى مش مركزة فى اى صوت .
لغاية ما المتهمة اللى جنبها , ضربتها فى كتفها ضربة خفيفة وقلتلها ...بت يا ريهام القاضى بينادى على أسمك ، فاتعدلى كده يا أختى واقفى كويس على حيلك وقولى نعم يا فندم .
فخرجت ريهام من شرودها على صوت القاضى وهو بيقول " ريهام سعد الدين
فردت ريهام بصوت عالى : ايوه انا ريهام سعد الدين يا باشا .
القاضى : أنتِ أعترفتى قدام النيابة بقتل جوزك صلاح يا ريهام ، وأنتِ بكامل قواكى العقلية ومحدش فيهم أجبرك إنك تعترفى غصب عنك ، كده ولا ايه ؟
ريهام بثبات :ايوه يا فندم ، ايوه انا قتلته بإيدى وبالسكينة شقيت صدره وبعدين قعدت أطعنه فى كل حتة عشان اتأكد إنه مات .
ثم ضحكت ريهام ...بس وبعدين روحت عملت لنفسى كوباية قهوة وقعدت اشربها جمبه بمزاج ، كانت أحلى فنجان قهوة شربته بهدوء لأول مرة فى حياتى .
وبعد ما شربته ، نزلت وروحت القسم وسلمت نفسى وقولتلهم ، انا قتلت جوزى .
ولما سمع الناس فى المحكمة باعترافها وشرب القهوة بجانب الجثة كلهم ثاروا والصوت على فى المحكمة .
لكن القاضى ضرب على التربيزة قدامه وقال بصوت عالى : لو سمحتم الهدوء ، يأما هيطلع كل الحضور بره .
وبعدين وجه كلامه لريهام ...وكنتى مدركة وأنتِ بتقتليه عقوبة القتل العمد مع سبق الإصرار والترصد ايه يا ريهام .
ريهام بجمود ...عارفة يا باشا الأعدام ، وانا قدامكم اهو ، اتفضلوا اعدومونى .
وهى مش فارقة كتير ، انا كده كده ميتة من زمان ، بس على الاقل لما أتعدم هرتاح من الجحيم اللى عشت فيه لمدة 30 سنة .
القاضى : قتلتى جوزك بالوحشية دى وقعدتى كمان تشربى قهوة على روحه ، ايه الجحود ده كله يا ريهام ؟
ريهام :جحود ، قول براحتك يا باشا ، بس صدقنى لو بإيدى يرجع للحياة تانى وأقتله بعدد سنين عمرى هقتله يا باشا
يا ترى ايه السبب أن ريهام تقتل جوزها بعد السنين دى كلها ؟
ها ايه رأيكم انا أول مرة اكتب بالعامية بس ؟

يتبع....
(رواية ايوه قتلته)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%8a%d9%88%d9%87-%d9%82%d8%aa%d9%84%d8%aa%d9%87-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
1.0K views05:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-18 07:49:00 رواية أسيرة النمرود كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم هاجر محمد
فصول جديدة
#مكتملة
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d8%b3%d9%8a%d8%b1%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%86%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%af-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7/
1.0K views04:49
باز کردن / نظر دهید
2023-05-18 07:30:37 يتبع....
(رواية حبيب عمري)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d8%a8%d9%8a%d8%a8-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
1.0K views04:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-18 07:30:37 _لأ يا خالتو صحيلي بنتك اللي نايمة جوا دي
الخاله_يا أحمد سيبها نايمة شوية الساعة لسة 1
أحمد بإعتراض_ 1 و بدري؟! بتقوليها عادي كدة؟
صحيت من نومي على صوت أحمد وماما وهما بيتخانقوا على صحياني..
أنا اصلاً منمتش أصل مفيش حد ينام قبل فرح حبيب وصديق عمره بـ يوم!
خرجت وانا بمثل اني كنت نايمه_ في إيه صوتكم عالي ليه؟
أحمد بفرحة وكإن في انجاز حصل _ أخيراً صحيتي يا اختي يلا البسي بقا علشان نروح نجيب البدلة انتي أخت العريس وصاحبته ولازم تبقي معايا في يوم زي ده
إبتسامه مزيفه ورسمتها علي وشي بحيث ان ميظهرش حاجه عليا _ اه طبعا ياحبيبي لازم اكون معاك هلبس حالاً
مشيت من قدامه كُنت عايزة أترمي في حُضنه واقوله متسيبنيش.. مش هيبقالي حد أتسند عليه، هعيط و هشكي لمين، هجري على مين في المصايب اللي بعملها، مين هرخم عليه، هيفرح معايا، مين هيذاكرلي، مين هيزعقلي لما يلاقي شعري باين من الطرحه مين هجري على حضنه لما أحس اني محتاجه شويه حنيه ولا حبه امان؟..
كنت عايزة أبكي بس مفيش وقت لازم ألبس وانزل معاه
لبست وخرجت كان قاعد مع ماما وبيهزروا لما شافوني ماما ابتسمتلي كأنها بتقولي خليكي قويمه متعرفش ان اللي بستمد منه قوتي هيبعد.!
أحمد_يلا بينا
_يلا
نزلنا و روحنا المكان اللي هيشتري منه وانا اخدت عهد علي نفسي ان لازم يطلع زي القمر في اليوم ده معايا او مع غيري بس هو يكون فرحان ومبسوط.
أحمد بزهق_يووه بقا يا مريم انا زهقت دي خامس بدله اقيسها
مريم _ خلاص والله اخر حاجه دي بس
كانت لفتت نظري بدلة قمر كأنها مصممه له هو بس مسكتها وانا متخيلاه فيها بصيت له _بص دي كده انا شيفاك فيها بجد
بصلها بأعجاب _تحفه اوي هاتي اقيسها
وفعلاً دخل قاسها وخرج وكانت البدله بالظبط عليه فعلا متصممه له _بجد قمر اوي يا واد يا احمد
ضحك_طب يلا هدخل اغيرها علشان انا جعان
=ايوه يلا انا كمان جعااانه اووي
"خرجنا برا المكان وركبنا العربية "
أحمد_ها يا ستي تاكلي ايه؟!
مريم _ سمك في مطعم علي البحر
ومع ذلك مقدرتش اوقف عقلي عن التفكير ولا قلبي اللي بيلومني علي كل الحب اللي استنذف طاقتي ده هي خلاص حبيبته ومراته كمان يومين اما انا مليش مكان في الحدوته دي غير اني مجرد صاحبته بس.
خلص مكالمة كانت جاتله وانا مش واخده بالي وعرفت من تعبيرات وشه إنها منها وان هي متضايقة علشان نازل معايا بس انا مليش ذنب هو اللي قال وانا مقدرش ارفضله طلب ميهونش علي قلبي..
أشتغلت بحبها وفضل يهزر ويدندن معايا بصوت عالي شويه ك نوع من أنواع توديع للصحوبيه والجنان اللي بينا ، اصل أنا واحمد من صغرنا سوا، مع بعض في كل حاجة، كان هو الكبير وانا الصغيرة اه بس كان بيخلي الكل يعملي حساب في غيابه قبل وجوده، كان يحضني لما أحزن ويزعل منهم لما يعرف مين مزعلني، أحمد كان سندي وابويا واخويا وكنت اتمنى يبقى جوزي..
خلصت الاغنيه بس انا مكنتش مركزه معاها قد ما كنت مركزه في تفاصيل وشه اللي هتوحشني..
أحمد _يلا نروح ولا ايه؟
=يلا
رجعت البيت ودخلت اوضتي وقولت لماما إني تعبانة ومحتاجة أنام معترضتش لأنها عارفة اللي بنتها بتمر بيه ده كويس
ماما _مريم قومي علشان نروح لخالتو يا روحي
=حاضر يا ماما
خدتني في حضنها وطبطبت عليا وقالتلي _ربنا يعوضك ويرزقك باللي يحبك اكتر من كده انتي قلبك حلو وربنا ان شاء الله هيرزقك بكل طيب
قامت من جنبي وانا لبست فُستان أزرق سماوي نفس درجة لون عيني كان بقالي فترة مُعجبة بيه لان هو اللي اختاره معايا مكنتش اعرف اني هحضر بيه فرحه.!
دخلت القاعة لسة العريس والعروسة موصلوش الكل بيبارك لخالتو وانا كل اللي بعمله اني ببتسم ابتسامه مصطنعهمش طالعه من قلبي معنديش حيل حتي اضحك
دقايق كانوا وصلوا كان ماسك إيديها بـ فرحة وكأنها أعظم إنتصاراته لقيته غمزلي بعينه ضحكت ضحكة بهتانه وانا بحرك شفايفي بكلمه "مبروك".
إبتدت الأغاني وهما بيرقصوا سوا فرحتهم ببعض كانت وجعاني بس في نفس الوقت فرحاناله انه اخد اللي قلبه دق لها
مقدرتش اقعد اكتر من كده كنت حاسه ان هيجرالي حاجه وانا كاتمه عياطي ووجعي جوايا بس جيت علي نفسي حبه كمان وقومت باركتلهم
_الف مبروك يا احمد مبروك يا رحمه خلي بالك منه
=الله يبارك فيكِ عقبالك ياحبيبتي، بتوصيني علي مين ده حبيبي
سمعت كلامها ونفضت لوجع قلبي وكملت وانا بقوله_خليك عند وعدك بقا واول بنت تسميها علي اسمي
احمد بضحك _لا تقلقي يا اختاااه
شويه ولقيت ان الكل مشغول بالمباركات للعروسين وانا مشيت وصلت بيتي اخدت شنطتي وطلعت علي اكتر بلد حسيت اني ممكن ارتاح فيها"اسبانيا".
" بعد خمس سنوات"
كُنت قاعدة على البحر بقلب في الصفحه بتاعته علي الفيس شوفت صور ليهم كتير وصور بتجمعهم بطفله لما قرأت بعض الكومنتات عرفت انها بنته وسماها مريم فرحت انه منساش، بيقولوا اللي بيحب بيضحي وانا ضحيت بحبي لأجل إني اشوفه مبسوط مع اللي بيحبها.
اما انا ف انا مقتنعه ان مفيش حد يقدر يحسسني بالامان اللي احمد حسسهولي علشان كده قررت اعيش لشغلي وامي وبس.
༺༻༺༻༺༻༺༻༺༻༺༻༺༻༺༻
1.0K views04:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-18 07:16:01 رواية عشقت قاسيا الفصل السادس 6 بقلم سارة رجب حلمي
https://camo3blog.com/6_911/
980 views04:16
باز کردن / نظر دهید
2023-05-18 06:48:46 رواية يوميات نور والمجنون الفصل الحادي عشر 11 بقلم فيروزة
الاخير
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%8a%d9%88%d9%85%d9%8a%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%88%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%ac%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a7%d8%af/
981 views03:48
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 12:30:13 ندي بحزن كبري دماغك يا عشق بقي
عشق والله عاملين زي القط والفار. براحه شويه مش هيحبك وانتي كده
ندي بعصبيه وانا مش عايزاه يحبني انا مش بطيقه اصلا
عشق بسخريه. ااكلام ده علي عشق يا ندي عموما بكره نشوف
ندي قصري كلام في الموضوع ده احسن
في مكان اخر في الجامعه وتحديدا كليه الهندسه
مازن بحب واضح واحشتيني اوي يا اسراء
اسراء بحب وانت كمان يا مازن بجد
مازن طب ايه مش ناويه تعرفيني علي اهلك عايز اجي اتقدملك بعد مانتخرج بقي اانا عارف اني لسه ببدا حياتي. بس هشتغل في شركه ومتقلقيش هامن مستقبلنا
اسراء بتوتر ايه اه بص يا حبيبي انا مش فارق معايا كل ده بس بلاش دلوقتي انا اخويا اصلا لو عرف اني مرتبطه ممكن اتبهدل
مازن يا حبيبتي انا هقوله اني زميل ليكي عادي وانك عمرك ماكلمتيني وانا اللي عايز اتقدملك
اسراء بتوتر بعدين يا مازن بعدين لما نتخرج ابقي اشوف انا بردو لسه متعرفتش علي اختك
مازن بيأس تنهد ماشي يا اسراء
في المستشفي
مراد بقلق مالك يا ادهم
ادهم بسرح ايه لا مفيش عادي
مراد ياراجل مش عليا في ايه
ادهم بعصبيه عادي يا مراد بقي
مراد انت شايف كده يعني
ادهم بحزن ندي
مراد مالها ندي
ادهم انا اتعصبت عليها انهارده جامد
مراد نعم وده ليه
حكاله ادهم اللي حصل
مراد بعصبيه انت مجنون يا ادهم نضاره ايه وزفت ايه اللي بتتخانقوا عليها هي كده هتحبك
ادهم بقولك ايه انا مش بقولك علشان تقولي انه غلط ندي مش هتحبني وعصبيتي دي علشان
قاطعه مراد بحده علشان تكره نفسك فيها وخلاص علشان توري نفسك انها مش فارقه مش كده
ادهم بحزن اه كده لانها مش هتحبني سيبك منها ماما رجعت من السفر
مراد بعصبيه اه رجعت هخلص شغل ونروح وبعدين وانت عرفت منين انها مش هتحبك بقولك ايه انا ماشي براحتك بقي وقام مراد خرج من المستشفي غاضب من تصرفات صديقه واخوه
مراد بستغراب وهو بيفتح باب العربيه ايه ده كوتش العربيه نام فاضيلك انا بصراحه وقفل الباب بغضب ومشي شويه لقدام وطلب اوبر واستناه
عند ندي وعشق
ندي طب كده انتي هتتاخري
عشق بخوف انشاء الله لا بطلب اوبر اهو وهيجي بسرعه بيقولي ربع ساعه ووقفت عشق في ااناحيه المقابله لمراد لاكنها مخدتش بالها وهو في الاصل لا احد يعرفه بسبب بعده عن الاعلام
ندي طب انا همشي ربنا معاكي ابقي طمنيني عملتي ايه في مقابله الشغل
عشق ماشي يا قلبي باي
وبعد خمس دقايق جات عربيه
عشق بستغراب انتوا لحقتوا بس عموما حلو حلو وهي في اتجاها للعربيه مراد دخل وحاسب السواق وااسواق استاذن يجيب حاجه ويجي بسرعه
فتحت عشق الباب ودخلت
ومع انهم انسحروا بجمال بعض وفضل مراد ينظر ليها لبعض الدقايق وهي نفس الشئ تسحرها عيونه الزرقاء ولكن فاقت مش شرودها
عشق بستغراب افندم
مراد خير عايزه ايه
عشق عايزه ايه ايه انت بجح ده انا طلبت الاوبر ده عندي مشوار مهم اتفضل انزل يلا
مراد عدل جاكت بدلته ولبس نضرته واكمل بحده صدقيني المفروض انا اللي اطردك فخليكي ساكته واقعدي بادبك انا اللي طلبته
عشق بعصبيه ليييه انت مين انت علشان تتطردني من العربيه اللي انا طلبتهااا اتفضل انزل هي ناقصه قرف علي الصبح واكملت بسخريه قال انا اللي طلبته قال
وهنا جيه السواق. ومشي وهما سكتوا وكل واحد فيهم شايف انه الصح ووصلوا شركه السيوفي وبردو كل واحد فيهم شايف ان هو اللي طلب الاوبر نزل مراد دون ان يهتم وهي اكملت بجح بصحيح اتفضل ياسطا
السواق جوزك دفع يابنتي
عشق جوزي مين يا عم الحج بس انا اهو بدفعلك محدش دفع
السواق يابنتي جوزك الباشا اللي نزل ده هو اللي طلبني ودفعلي اول مادخل
عشق بصدمه هو الجدع ده هو اللي طلبك
السواق اه يابنتي
عشق نزلت واكملت لنفسها يعني كان لازم تهزقي الراجل كده يا مصيبه انتي اهو طلع عنده حق وفضلت تدور عليه بس كان اختفي
عشق يلا ربنا يسامحني بقي
ودخلت الشركه
عشق حضرتك انا جايه بخصوص الوظيفه
عزه اه اه استني اعرف دكتور مراد
عشق بخوف تمام بس بقولك هو صح شخصيته صارمه شويه
عزه اه واظن كله عارف كده وبيحب النظام في شغله عموما انتي هتدخلي وهتشوفي
عشق بتوتر ماشي
بعد شويه
عزه اتفضلي ادخلي يا انسه
عشق خبطت ودخلت
عشق صباح النور يا دكتور ثم وقفت مصدومه ولم تستطيع التحدث
مراد بحده انتي !!!!!!

يتبع....
(رواية حطمت قلبي)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d8%b7%d9%85%d8%aa-%d9%82%d9%84%d8%a8%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
175 views09:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 12:30:13 تبدا القصه عن بطلتنا عشق هي بنت ذات العيون الرماديه وبشره بيضا وشعرها سلاسل الدهب طويل جدا و ناعم وهي قصيره القامه وفي السنه الاخيره من كليه الطب ذات 24 عام يتيمه الاب والام توفي باباها وهي صغيره وولدتها من 7 سنين بمرض في القلب ولها اخ واحد وتعيش معاه في بيتهم
عشق ماازن مااازن اصحي يلا يا كسلان عندك كليه
استوووووب
مازن احمد اخو عشق الوحيد ويصغرها بعامين عمره 22 سنه اخر سنه كليه هندسه طويل وبشرته بيضا وعيونه عسلي وشعره مهندب
مازن بنوم سبيني شويه يا عشق بجد تعبان اوي انهارده
عشق يلا يا حبيبي وراك كليه وغمزت وبعدين ده الجو هترجع انهارده من السفر يعني
مازن بفرح قام من السرير تصدقي انا نسيت ان اسراء هترجع انهارده صح لازم اقوم اطير
عشق بضحك علشان اسراء تطير دلوقتي
مازن وهو بيغير التيشرت اه يلا بقي اطلعي عايز اغير
عشق طالعه بس مش ناوي تتقدملها بقي وتعرفني عليها يا شيخ ده انا اختك
مازن حبيبتي اكيد ناوي بس لما اتخرج انا في اخر سنه واكيد هتقدملها يعني بس مش تعرفني علي اهلها اصلا
عشق انت متعرفهومش
مازن لا للاسف كل اللي اعرفه انها اسمها اسراء علي نبيل
عشق بضحك لا كتر خيرك متعرفش من انهي عيله
و يلا البس ومتتاخرتش
مازن حبيبتي العيله مش بنحتاجها في الكليه ولابتتكتب في البطاقه دي شهره مش اكتر وهي لما اروح اتقدملها هتديني عنوانهم ومفيش حد خالص بيوصلها بتيجي لوحدها اعرف منين اهلها انا وصح هتروحي فين دلوقتي
عشق ربنا يجمعكم يا حبيبي وهروح الكليه هيكون فين يعني وبعدين هدور علي شغل بقي منتا عارف
مازن مسك ايديها واكمل عشق حبيبتي انا هشتغل ممكن تقعدي في البيت تذاكري دي اخر سنه ومهمه
عشق بحب متخافش يا حبيبي انا هشتغل في شركه ادويه محترمه
مازن انهي شركه دي
عشق شركه السيوفي
مازن بصدمه بتهزري انا سمعت ان المدير بتاعها مقفل اوي وهو دكتور نسا بردو وماسك مستشفيتين كمان ملكه وحاجه عاليه خالص
عشق اعمله ايه يعني انا هشتغل بس
مازن لالا خليكي احسن
عشق مازن انا هشتغل في مكان محترم ومليش دعوه بلمدير وبعدين انا دكتوره وطبيعي هشتغل
مازن بحزن ودراستك ?
عشق بحب انا لو حسيت اني ماثره في دراستي هقعد خالص ياسيدي خلاص
مازن طيب يا عشق
عشق طيب يلا نازله لحسن ندي بترن عليا انت عارف زنها
مازن بضحك ماشي يا حبيبتي ربنا معاكي
نزلت عشق
عشق ايه يا ندي كل ده رن
استوورووب
ندي صديقه عشق المقربه تعتبرها اختها جدا نفس سن عشق ومعاها في كليه الطب وشعرها قصير وعيونها عسلي وطويله عكس عشق
ندي بغضب كل ده يا دكتوره
عشق معلش عبال ماصحيت مازن بقي
ندي طب يلا اتاخرنا ودي محاضره ادهم مش ناقصه وش
عشق بضحك وش بردو يلا ياختي يلا
----------------------------------------
في مكان اخر يستيقظ بطلنا صاحب ال 26 سنه وهو مراد السيوفي صاحب والمالك الرسمي لشركه الادويه والمستشفيات عيونه زرقاء مثل البحر وجسده رياضي وشعره بني فاتح ومهندب وبدقن خفيفه تجعله جذاب اكتر. وهو دكتور نسا وجراح وبرغم شطارته وشهرته. كاسم بس الا انه مش بيحب الشهره وعمره ماطلع علي اي موقع تواصل ومش بيحب السوشيال ميديا
وصحي وفطر ونزل راح علي شركته
--------------------------
في الشركه
السكرتيره عزه استاذ حضرتك في معاد مع الوفد الاجنبي
مراد اه اه ماشي يا عزه قبل معاده علطول ابقي فكريني
عزه اوامرك يا دكتور اي حاجه تاني
مراد وهو بيتكلم في الموبايل اه قهوه معلش وبعدها روحي علي شغلك
عزه تمام
مراد ايه يا باشا فينك صحيت ملقتكش في البيت يعني
ادهم معلش يا مراد اضريطت انهارده اروح الكليه انا اه بشتغل معاك بس عندي شغلي بردو دكتور جامعي
استووووووب
ادهم الرفاعي صاحب مراد من الطفوله وادهم يتيم الاب والام ومامته كانت صاحبه ام مراد فا مامت مراد ربته معاهم وبينادلها ماما يتميز بشعره المهندب وطويل وجسميه رياضي وعيونه العسلي وبشرته البيضا
مراد وعلشان كده مختارك تشتغل معايا انا مش بثق في حد انت الوحيد اللي اقدر اثق فيه يا ادهم
ادهم بحب حاضر ياخويا هاجي بس اخلص المحاضرات
مراد ماشي سلام وانا هنزل اروح المستشفي وهرجع الشركه
ادهم سلام
---------------------------------
في الكليه
ادهم دخل وشرح المحاضره
ادهم بس كده خلصنا انهارده واتمني تركزو كويس دي اخر سنه ليكم وعايزين تطلعوا بتقدير يلا اتفضلوا
عشق هستناكي برا ها
ندي ماشي بكتب اخر حاجه
وكله طلع معادا ندي
ادهم وهو بياخد حاجته من علي التربيزه اكمل خير مطلعتيش ليه
ندي بتتكلم وهي ماشيه معلش يا دكتور بكتب اخر حاجه وخبطت في ادهم نضرته وقعت من ايده اتكسرت
ادهم بعصبيه مش تخلي بااالك
ندي بعصبيه ايه مخدتش باالي حصل ايه يعني
دخلت عشق علي الصوت
عشق ايه حصل ايه يا ندي
ندي بعصبيه بيزعق علشان خبطت فيه وقعت النضاره قال ورايحه تمشي
ادهم بعصبيه هو انا قولتلك امشي يا ندي
ندي هستني منك تقولي ليه معاد محاضرتك خلص عن اذنك يا دكتور
وطلعت هي وعشق تحت انظار ادهم الغاضبه
عند عشق وندي
عشق بضحك مش ناويين تعقلوا بقي
174 views09:30
باز کردن / نظر دهید