Get Mystery Box with random crypto!

مدونة كامو للروايات والقصص

لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص م
لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص
آدرس کانال: @boo3club
دسته بندی ها: نقل قول ها
زبان: فارسی
مشترکین: 39.00K
توضیحات از کانال

كل الروايات الالكترونية متوفرة على مدونة كامو
كل ما عليك زيارتنا ❤️

Ratings & Reviews

1.67

3 reviews

Reviews can be left only by registered users. All reviews are moderated by admins.

5 stars

0

4 stars

0

3 stars

1

2 stars

0

1 stars

2


آخرین پیام ها 13

2023-05-12 11:30:58 حكايتى تبدأ من يوم زواجى اتجوزت واحد جواز صالونات وعندنا البنت ماتقولش رأيها الاب وافق تبقى الجوازه تمت وفعلا اتجوزنا على طول ما طولتش
ومن اول شهر جواز عرفت عن جوزى انه بتاع ستات من كتر اللى شوفته منه فشهر واحد شوفته مرتين مع جارتى على السلم فوضع مخجل وسكت انا لسه متجوزه من شهر همشى ولا هطلق ودى كانت غلطتى انى سكت
وعدت الايام وخلفت ولدين توأم قلت هيتعدل ويبطل اللى بيعمله بس اللى فيه داء مابيبطلهوش
فيوم اخدت الولاد ورحت عشان اكشفلهم كانو تعبانين اوى ومرديش يجى معايا واخدت اختى ورحنا لقينا الدكتور معندهوش حد دخلنا وخرجنا بسرعه روحت اختى سابتنى على الباب ومشيت وانا دخلت لقيت واحده فسريرى معاه
صرخت وجريت على الباب جرى ورايا وضربنى عشان ماافضحهوش من كتر الضرب سكت غصب عنى وبعد ما مشيت الست اللى كانت معاه قعد يراضينى ومعلش مش هعمل كده تانى لحظه شيطان قعدت وسكت بس اول ما طلع النهار ومشى روحت على بيت ابويا عشان اخليه يطلقنى
مش معقول ابويا هيعرف كل اللى انا فيه ده وهيسبنى
اول ما دخلت لقيت حركه غريبه فالبيت وجوز اختى واخويا خارجين بيعيطو لقيت امى بتقولهم خلاص مات مات وقعدت تصرخ
على ما استوعبت اللى بيحصل عرفت أن ابويه مات اتهرت على اللى انا فيه طول التلات الايام بتوع العزاء وانا بفكر فمشكلتى اخويا متجوز وقاعد مع امى فالشقه هو ومراته وعياله والدور التانى اختى قاعده فيه هى وجوزها انا لو اطلقت هقعد فين واللى كان هيصرف عليه مات مقدرش اقول لاخويا يشيل همى انا وعيالى وخصوصا انه على اد حاله عشان كده بعد العزاء رجعت وانا ساكته وقليله الحيله
ولادى وهما عندهم سنتين اكتشفت انى حامل حاولت انى انزله بس معرفتش ويشاء ربنا أن بنتى تيجى على الدنيا
بنتى كان وشها خير على ابوها اشترى محل وبقى معلم محل كشرى كبير وبيشتغل عنده عمال ومن يوم مافتح المحل قلت هيعيشنا عيشه حلوه لقيته بيمسك علينا المصاريف اكتر واكتر قلتله ليه بتعمل كده
عشانكم بحوش عشان اجبلكم شقه بدل المخروبه دى اللى الرطوبه وكلاها فرحت
وفعلا جه فيوم وقالى تعالى اتفرجى على الشقه شقه جميله وواسعه والشمس دخلاها جاب النقاش وقالى شوفى انتى عايزه الوان ايه واخترت وبقيت بحلم باليوم اللى هنقل فيه هناك ويوم من الايام قام عادى راح المحل وقعدت استناه مبيرجعش بقيت خايفه عليه اوى اتصل بيه تليفونه مغلق الدنيا ليلت مش عارفه اروح فين استنيت اول ما النهار طلع جريت رحت المحل لانه بيفتح 24 ساعه سألت عليه العمال قالولى مجاش من امبارح اتخضيت اكتر قلت اروح الشقه الجديده يمكن يكون تعب وراح نام هناك عشان هى جمب المحل قعدت اخبط كتير كنت لسه همشى سمعت صوت لقيته فتح لسه بقوله انت فين ببص على الشقه لقتها مفروشه فرش جديد وستاءر وسجاد استغربت قمت داخله لقيت واحده خارجه من الاوضه ولابسه قميص نوم
لقتنى بقوله تانى انت مافيش فيك فايده بتنجس البيت الجديد قبل ما ندخله
لقيت الست بتزعق وتقولى ينجس ايه ياست انتى انتى فاكره ايه انا مراته ياروحى قعدت اشتم فيه ضربنى ورمانى باره الشقه وهو بيقولى امشى ارجعى لبيتك وعيالك وانا لما افضى هبقى اعدى عليكم وقفل الباب فوشى نزلت وانا حاسه انى مش شايفه الطريق ولا الناس اللى فالعماره اللى كانت بتتفرج عليه دموعى نازله ومش عارفه اعمل ايه
فوقت على صوت عيل بيعيط افتكرت ولادى اللى سيباهم نايمين فالبيت لوحديهم جريت على البيت
وبعد اسبوع لقيته بيفتح الباب علينا وبيقولى

يتبع....
(رواية غدر وشقاء)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ba%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%b4%d9%82%d8%a7%d8%a1-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
440 views08:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 10:30:47 كانت قاعده مستنياه الساعة جت ١٢ وهو لسه مجاش
ومسغربة إنه بقاله فتره بيتأخر و إنه مكنش كده الأول
بعد شويه سمعت صوت المفتايح والباب بيتفتح وكان هو
أحمد : السلام عليكم
‏ إنتِ إيه الى مقعدك لعند دلوقتى منمتيش ليه
حنين : وعليكم السلام كنت قاعده مستنياك عشان ناكل سوى إنت ايه الى أخرك لعند دلوقتى
احمد :هكون أتاخرت ليه أكيد شغل
وسابها و دخل الاوضة وهى استغربت طريقته ودخلت وراه
حنين : طب مش هتاكل
احمد :لا اكلت فى الشغل اكيد مش هفضل لدلوقتى من غير اكل يعنى
حنين :صح معاك حق
سابته وراحت قعدت على السرير وهو بصلها واخد هدوم ودخل الحمام
حنين فى نفسها : ده حتى مسألش انا اكلت ولا لا و ده كله قاعده مستنياه عشان ناكل سوى
قطع تفكيرها خروجه من الحمام ولابس تي شيرت قطن بنص كم بيبرز عضلاته وبنطلون قطنى وبينشف شعره بفوطه و عنيها متبعاه حط الفوطه وراح اخد الابتوب ولبس نضارة النظر وقعد على السرير يكمل شغل
فأحبطت اكتر انه كمان جاى يكمل شغل فى البيت وحتى مسألهاش عن يومها النهارده ولا حتى اتكلم معاها بصتله بحزن و اتعدلت واتغطت ونامت وادته ضهرها ودموعها نازله على خدها وان ده بقى حالها لانه عمره ما كان بيخليها تنام زعلانه او حتى يشوف دموعها هى عارفه انه بيشتغل ليل نهار عشان يوفرلهم الراحه ووضعهم المادى يستقر وخصوصا انه أجل الخلفه لحد ما يستقروا ماديا ويجهزوا للخطوه دى نفسيا ومعنويا هى مش عايزه كل وقته ولا عايزه تعيش فى قصر ولا فلوس فى البنك و لا تجيب الى نفسها فى هى بس عايزه كلمه حلوه يطمنها انه جمبها وحاسس بيها حتى لو يلمح لده من غير كلام ده الى الست عايزاه ان الى قدامها يكون حاسس بيها وفاهم هى عايزه ايه وتتصالح حتى لو بطبطبه خفيفه ونظرة حنان ، وخدها تفكيرها ليوم فرحهم و قد ايه كان عكس كده تماما وووووو .....

يتبع....
(رواية حنين واحمد)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%86%d9%8a%d9%86-%d9%88%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
653 views07:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 09:30:00 ليل بابتسامة: نعم يا حماتي.
حماتها ببرود: سلفتك تعبانه ومحتاجكي تساعديها في شقتها وبعدين اقلعي النقاب دا بتخض لما اشوف وشك بيه.
ليل بحزن: ولما اقلعه بتقعدي تزعقي بردو يا حماتي.
جماتها ببرود: عشان انتي سودة واللهي النقاب ابيض عنك اخلصي عشان تطلعي لسلفتك.
ليل بهدؤء عكس ما بداخلها : مش هقدر يا ماما انا حامل وهي يدوب شويه برد ويرحوا لحالهم وبعدين ممكن تجيب اختها.
حماتها بغضب و قامت مسكتها من النقاب و بترج فيها بعــ..ـنف : انتي ازاي تقولي لا دي المفروض مرات الكبير يعني الكل في الكل وبعدين حامل مش حامل كلنا ياختي كنا حوامل يلي قولته يتسمع وايلا لما ياجي جوزك ليا معه كلام تاني.
ليل بخوف : حاضر يا ماما حاضر حاجه تانيه.
حماتها بقرف : لا ياختي غوري .
ليل طلعت شقتها بحزن وملست علي بطنها: يارب انت العالم بيا.
بيداخل جوزها طاهر : القمر بيفكر في ايه مالك يا حبيبتي.
ليل عيطت وهو بخوف: ف ايه يا حبيبتي.
ليل قصت له ما حدث.
طاهر بابتسامة: لا يا حبيبتي هي تقدر تجيب امها تقعد معها او اختها انتي حامل والدكتور مانع عنك الحركه الكتيرة عشان النونو.
ليل بحزن: قولت لماما كده زعلت مني .
طاهر خدها في حضنه: متقلقيش سيبي الموضوع دا عليا يا ستي.
ليل بحب: ربنا يخليك ليا يا طاهر.
لسه هيرد سمع صوت امه بتنادي من تحت...
طاهر بضحك: هتنفخني عشان جيت عندك الاول.
ليل بضحك: ربنا يستر ياخويا يلا انزل خد دورك بقا تستاهل انا قولتلك ابقا روح ليها الاول.
طاهر قام بضحك: ماشي ياختي ماشي.
نزل عند امه لاقها علي اخرها..
طاهر باس ايديها: عامله ايه يا امي.
حنان ببرود: معرفتنيش انك جيت يعني ولا لازم المحروسه تشوفك قبلي.
طاهر بابتسامة: يا حبيبتي خوفت تكوني نايمة قولت اطلع اغير وانزل اطمن عليكي.
حنان بابتسامة: طيب يا حبيبي ابقا هاليها تنزل تشوف طلبات سلفتها.
طاهر بهدؤء: معلش يا ماما ثريا تقدر تجيب حد من اهلها مراتي مش هينفع تخدم سلفتها وخصوصا وهي حامل.
حنان بمسكنة: هي لحقت سلطتك علي امك يا طاهر دي اخرتها.
طاهر بهدؤء: يا ماما هي مش عملت حاجه والله بس فترة الحمل دي صعبه وانتي عارفه دا.
حنان بلوي بوز: اه ياخويا دافع عنها ماهي يلي في القلب.
طاهر باس دماغها: وانتي كمان في القلب يا حبيبتي.
حنان في نفسها: اما وريتك يا ليل يا سوداة انتي.
في شقة سلفتها نورهان.
نورهان قاعدة بتاكل لب ببرود: اومال فين ليل مجتش تروق لي ليه اووف بقا هو انا لازم امثل اكتر.
اتصلت علي امها بخبث: الو يا ماما.
امها: ها حصل ايه يا بت نزلت لك.
نورهان بلوي بوز: لا ياختي لازم تتصرفي احنا عاوزين نسقطها انتي ناسية انك مبتخلفيش وهي هتاكل الجو.
نورهان بخبث: عندك حق يا ماما احنا لازم نتصرف معها باي طريقه.
امها: بصي لو منزلتش اعملي يلي هقولك عليه.
نورهان بانصات: قولي يا ماما.
امها بمكر: تحطي ليها زيت علي السلم وكده كده حملها مش مستقر يبقا ايه هتسقط ونخلص بقا.
نورهان بخبث: عندك حق.
عند طاهر.
ليل نزلت عشان تشوف جوزها و تصالح حماتهت لاجل عيون طاهر.
بتتفجى بوجود واحده من جيرانهم و بنتها يلي في غاية الجمال.
حماتها ببرود: خشي يا ليل قدمي حاجه للضيوف.
ليل بابتسامة: حاضر هو طاهر فين .
حماتها ببرود: نزل يجيب شويه حاجات اخلصي وبطلي رغي و رخامه.
ليل بحزن: حاضر.
داخلت تحضر حاجه يشروبها.
جراتهم: اومال هي مرات ابنك علي طول بالنقاب كده.
ردت حماة ليل: عشان شكلها استغفر الله العظيم يارب سودة ومعـ.. ـفنه دا.
ليل خرجت وسمعتها دموعها نزلت و صدمها اكتر لما سمعت حماتها بتقول: انا حتي بفكر يتجوز بنتك عليها علي الاقل يشوف خلقة حلوة ولا اي رايك يا زينة وانتي زينه.
ليل اتصدمت ولسه هترد لاقت.

يتبع....
(رواية خطوره حب)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ae%d8%b7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%ad%d8%a8-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a/
767 views06:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 08:30:10 انت هتتجوز سادين يا رعد دا آخر كلام عندى !!
يا جدى انت ليه عايز تجوزنى واحده مشوهه من اول ما كانت طفله مشتلتش النقاب من على وشها؟
اتكلم عن بنت عمك بطريقه كويسه يا رعد، مش معنى انك متعلم فى باريس تسخر من بنت عمك
انا مش هسمح بكده، عمك الله يرحمه وصانى على سادين ووالدك كان عارف ان ده هيحصل
دا كان كلام قديم يا جدى، عفى عليه الزمن، انا مش هظلم نفسى ولا انت يا جدى ترضالى الظلم؟
سادين كانت نازله من على السلم وسمعت كلام رعد، وقفت فى مكانها الدموع نزلت على خدها من تحت النقاب رغم كده واصلت نزولها من على السلم
نزلت باست ايد جدها ضرغام وخده وقعدت على الأرض تحت رجليه
بصلها رعد بقرف، من اول ما كانت صغيره اول مره يشوفها، كل إلى يعرفه عنها قصص سمعها من والدته إلى كانت بتكرهه عيلته وجده ضرغام بالخصوص
لو سمحتلى يا جدى انا سمعت كلامك مع الاستاذ رعد ابن عمى
وبترجاكى تعفيه من الاتفاقات القديمه
رعد متعلم فى بلاد بره ومن حقه يختار واحده على مزاجه
زعق جدهم ضرغام، مفيش الكلام ده، الوصيه واضحه لو متجوزستوش مفيش واحد فيكم هياخد حاجه من التركه
دا ظلم صرخ رعد، صاحبة الشأن بتقلك يا جدى انها مش عايزانى ليه مصر تظلمنى؟
غمض الجد ضرغام عنيه إلى غاصت فى وشه إلى كساه الحزن
انا قولت كلامى خلاص ويلا امشو من هنا انا مش عايز اشوف وش حد فيكم
خرج رعد من عند جده ضرغام، ركب عربيته وكلم والدته، انا مش هجوز البنت دى مهما حصل، تغور الفلوس احنا عندنا إلى يكفينا وزياده
انا قلتلك كده يا رعد، انت عندك شركه كبيره وانا هخترلك بنت وزير او رجل أعمال وسيبك من جدك المجنون ده
سادين دخلت غرفتها، قفلت الباب على نفسها وهاتك يا عياط، من اول ما والديها توفو وهى عايشه فى سجن
حتى الشخص إلى مفروض انه يتجوزنى مش عايزنى، قعدت تبكى وتدعى ربنا يبعد عنها رعد، رفعت النقاب بتاعها ووقفت قدام المرايا وقعدت تسرح شعرها الطويل
رعد نسى خالص موضوع الجواز ده ودخل بكل فلوسه فى مشروع جديد، لكن السوق اضرب، وفجأه لقى كل أصول الأموال اتسحبت من تحت رجليه
العربيات الكتيره اتباعت وفضل عربيتين بس، الحفلات مبقتش تتعمل
السفر خارج البلاد بقى مصاريف زياده
رعد قعد مع والدته مره تانيه، الظاهر مفيش حل غير انى اتجوز البنت دى
حتى لو كانت معوقه او مشوهه مش مشكله، المهم اخد فلوسنا وهتترمى هنا فى الفيلا زى اى خدامه
شهر ولا شهرين واطلقها
عندك حق يا رعد لازم ناخد فلوس باباك مش هنسيبها لضرغام ده يستفيد بيها وانا يا سيدى بعد ما تخلص منها هجوزك ست ستها

يتبع....
(رواية البريئه والقاسي)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%b1%d9%8a%d8%a6%d9%87-%d9%88%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88/
846 views05:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 07:30:20 بس انا مش هكتب قايمه
بصيت برعب علي بابا الي وشه اتحول تماماً
يعني اي يابني ، اومال هنضمن حق بنتنا ازاي يعني
_ يعني كده انت مخوني ؟ ، وانا مقبلش علي نفسي كده.
بصلي بابا بحزن ودخلي
- خلاص يا بابا مش عايزه قايمه مش عايزه حاجه والله ، كمل الجوازه بالله عليك
* روان انتي غاليه ، مينفعش حقك ميضمنش ، الحركه دي اثبتتلي أنه ندل وأنه مستعد يبيعك وميكنش عليكي ضمان ! يابابا بالله عليك الناس
* يولعوا الناس مالنا ومالهم دي حياتك انتِ مش حياه حد ، انا مش هكون مضمن عليكي هناك ، ده مش موافق يمضي عشان التلاجه ! ده مش راجل اصلا
بصيت له بعياط صعبان عليا نفسي بقالي اربع سنين مخطوبه، كان ندل معايا بس كنت بحبه وبقياله ، موقف زي ده احرجني بطريقه لا يتوقعها ، كسر فرحتي عشان تلاجه ، انا عارفه إن الشباب الفتره دي ظروفهم الماديه صعبه جداً ، وبيعينوا القرش علي القرش عشان الحلال ، بس كان ممكن يجيبها بطريقه الطف مثلاً ، مش بالطريقه المهينه دي ! ، دخلت وعيطت ، عيطت كتير ، انا مش عارفه لي حظي كده ، الناس كلها بدأت تمشي بس الناس بدأت تتكلم كنت واقفه في الصاله بعيط والناس بتهون عليا وبتمشي واحده واحده ، لحد ما لقيت بنت وامها بدأو يهمسوا بصوت مسموع : دي شكلها بايره، عشان كده مبيجيلهاش عريس ، وكمان بتامر ياختي علي بنات اليومين دول اومال لو كانت حلوه
عيطت اكتر ودخلت اوضتي بهدوء وانا بندب حظي بس لقيت شاب في وسط الموجودين بدأ يتكلم بصوت عالي وبيقول : روان مش بايره بس مش لازم تقول إن كل يوم بيجيلها عريس عشان عينك ، وبعدين هو في حد في جمال ورقه وطيبه روان ! مش احسن من بنتك الي واخده الدقيق كله في وشها ، ااااه اداري الدقيق غلي ، عشان بنتك بقت تستخدموا علي وشها
الصوت علي اكتر وبدأ في نقاش وخناق كبير لحد ما بابا أتدخل وحل الموضوع ومبقاش في البيت غيري انا وبابا واخويا بس
دخلت اوضتي بخنقه وعياط وقفلت الباب عدي خمس دقايق وانا سامعه همسهم وهما متوترين مين يدخلي بس بجد انا مش عايزه حد جمبي ، انا عايزه شويه وقت لنفسي ، شويه مساحه ، عايزه ولو لمره واحده اقوم نفسي ، عايزه اعتمد علي نفسي في حزني
الباب خبط ودخلوا هما الاتنين وعلي وشهم ملامح الحزن والاحراج
تعال يا بابا تعال يا عُدِي
قعد عُدي جمبي وهو بيقول : بقولك اي ما تيجي ناكل ماك يلا البسي
_ عدي بعد اذنك انا فعلا مش قادره والله
اتكلم بابا وهو بيدمع : طيب اي رأيكم بقي إني جعان واني هاجي اكل معاكو يلا قومي البسي
شاورتلهم بحزن ولبست وانا بعيط بس محطتش اي ميكب لاني مش قادره احط ميكب ،
تعالي نقعد علي الترابيزه دي ؟
قعدت بهدوء وبصيت علي المكان حواليا كان زحمه كل الترابيزات مليانه بس .. بس انا بخاف من الزحمه بدرجه كبيره ، مش برتاح في المكان ده ، الاكل نزل وبدأت اكل بهدوء وفي وسط الاكل مقدرتش امنع نفسي من العياط ، كنت طول منا باكل وانا بفكر في الموضوع يوم واحد اتشقلب بالطريقه المهينه دي كلمه واحده غيرت حياتي كلها ، بدأ كل الي موجودين ياخدو بالهم مني اخويا ساب الاكل وخدني في حضنه بهدوء ، وبابا كان حزين علي وضعي جه الجرسون وإما رفعت وشي لقيته هو الي دافع عني النهارده بسبب كلام الام وبنتها حطلي مياه ساقعه ومناديل بهدوء ومشي

يتبع....
(رواية القايمه)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%a7%d9%8a%d9%85%d9%87-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a/
871 views04:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 07:12:01 رواية الأخوين الفصل الثالث 3 بقلم Lehcen Tetouani
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d8%ae%d9%88%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%84%d8%ab-3-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-lehcen-tetouani/
838 views04:12
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 06:58:37 رواية قرن فضة وقرن ذهب الفصل الثالث 3 بقلم Lehcen Tetouani
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%82%d8%b1%d9%86-%d9%81%d8%b6%d8%a9-%d9%88%d9%82%d8%b1%d9%86-%d8%b0%d9%87%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%84%d8%ab-3-%d8%a8%d9%82/
833 views03:58
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 06:30:31 انت بتقول اي ي ابوي بقا عايزني اتجوز واحد قت،ل زوجي وخلا اولادي من غير أب طيب مفكرتش هأمن علي حياتي ازاي معاه واولادي هعمل فيهم اي ي ابوي مستحيل أمن علي ولادي مع واحد قت،ل ابوهم
لا لا ي ابوي مستحيل اتجوزه
انا اسمي حوريه عندي 22 سنه كنت متجوزه ودلوقتي بقيت ارمله ومعايا قيس وقصي تؤام عندهم 5 سنين واللي بكلمه ده ابوي
وعايزني اتجوز من اللي قت،ل زوجي
حوريه. ي ابوي انت ليه مصمم انك تجوزني اللي قت،ل زوجي ده بدل ما تساعدني علشان اخد حق جوزي اللي اتق،ل وحقي اني بقيت ارمله وجوزي اللي بحبه اتقت،ل وحق ولادي اللي بقوا من غير أب يحميهم ويساعدني علي تربيتهم وخليهم صالحين انت بتقول اي بس ي ابوي
ابو حوريه. اعمل اي بس ي بنتي انا خايف عليكي وعلي اولاد وهو هددني اني لو مش خليتك تتجوزيه هيؤذيكي انتي و ولادك ي حوريه وانا مليش غيركم ي بنتي بعد ما امك تو،فت وسابتني عايش لوحدي
حوريه. متخفش ي ابوي عليا وعلي ولادي احنا هنكون كويسين بعيد عنه إنما متقوليش اتجوزيه حرام ي ابوي
ابو حوريه. بصوت عالي انتي ليه مش مقدره خوفي عليكي انا مقدرش اخسرك فهمتي وهو جاي بكره علشان يشوفك وخلص الكلام اللي عندي
حوريه. بعياط لا ي ابوي لا مستحيل اتجوزه هو اللي قت،ل زوجي ازاي ليه عين يطلب أنه يتجوزني اهي اهي
قيس ،،، قصي ماما ماما
حوريه. متخفوش ي ولاد انا معاكم ومش هخلي حد ابدا يؤذيكم وراحت تنيم الاولاد وقعدت جنبيهم وكانت بتعيط وقالت ليه سبتني لوحدي ي مالك انا مكنش ليا غيرك بعد ابوي انا كنت بحبك اووي ي مالك وانت وعدتني انك عمرك ما هتسبني هو ده وعدك ليا ي مالك اهي اهي
ابو حوريه. وهو قاعد في الاوضه مع نفسه وقال انا اسف ي بنتي انا مش هقدر احميكي منه ولازم تتجوزيه
وفجاه حصل

يتبع....
(رواية تزوجت قاتل زوجي)
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%aa%d8%b2%d9%88%d8%ac%d8%aa-%d9%82%d8%a7%d8%aa%d9%84-%d8%b2%d9%88%d8%ac%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84/
865 views03:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 05:44:20 رواية نجمة في الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ملك نصرالله
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%86%d8%ac%d9%85%d8%a9-%d9%81%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%b9%d9%8a%d8%af-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a7%d8%af%d9%8a-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%b9/
878 views02:44
باز کردن / نظر دهید
2023-05-12 05:27:20 رواية حورية في قلب الليل الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميفو السلطان
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%88%d8%b1%d9%8a%d8%a9-%d9%81%d9%8a-%d9%82%d9%84%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%8a%d9%84-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%84%d8%ab-%d8%b9/
906 views02:27
باز کردن / نظر دهید