Get Mystery Box with random crypto!

مدونة كامو للروايات والقصص

لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص م
لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص
آدرس کانال: @boo3club
دسته بندی ها: نقل قول ها
زبان: فارسی
مشترکین: 39.27K
توضیحات از کانال

كل الروايات الالكترونية متوفرة على مدونة كامو
كل ما عليك زيارتنا ❤️

Ratings & Reviews

1.67

3 reviews

Reviews can be left only by registered users. All reviews are moderated by admins.

5 stars

0

4 stars

0

3 stars

1

2 stars

0

1 stars

2


آخرین پیام ها 574

2022-05-18 05:38:02 رواية دائرة الخطر الفصل الرابع 4 بقلم هنا سلامة
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%af%d8%a7%d8%a6%d8%b1%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d8%b7%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-4-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d9%87%d9%86/
410 views02:38
باز کردن / نظر دهید
2022-05-18 05:33:57 رواية اسيرة الحب الفصل الرابع 4 بقلم شاهندة ابراهيم
الاخير
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d8%b3%d9%8a%d8%b1%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-4-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%b4%d8%a7%d9%87/
418 views02:33
باز کردن / نظر دهید
2022-05-18 05:31:03 رواية لعبة الحب الفصل الثامن عشر 18 بقلم أسماء السرسي
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%84%d8%b9%d8%a8%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%85%d9%86-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-18-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85/
412 views02:31
باز کردن / نظر دهید
2022-05-18 05:27:40 رواية ملاكي الخائف الفصل الثامن عشر 18 بقلم دعاء أحمد
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d9%84%d8%a7%d9%83%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d8%a7%d8%a6%d9%81-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%85%d9%86-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-18-%d8%a8/
413 views02:27
باز کردن / نظر دهید
2022-05-17 00:48:24 رواية ظابط حياتي الفصل الثامن 8 بقلم ملك يسري
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b8%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d8%ad%d9%8a%d8%a7%d8%aa%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%85%d9%86-8-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d9%85%d9%84%d9%83/
34 views21:48
باز کردن / نظر دهید
2022-05-17 00:42:57 #سر_زوجي
الجزء التاني والاخير
اول مافوقت لقيته قاعد جنبي في السرير و قلقان عليا، كنت حاسة كأني متخدرة او واخدة بنج ولقيت في دراعي كانيولا متركبة و متوصل بيها محلول
= هو ايه اللي حصل هو انا عملت عملية ولا ايه
- ايوة يا حبيبتي للأسف الزايدة عندك كانت ملتهبة اوي بس الحمدلله لحقناها على اخر وقت قبل ماتنفجر
= انت بتهزر ، زايدة ايه !!!
انا عاملة عملية الزايدة من خمس سنين،، انا حاسة ان في حاجة مش طبيعية بتحصل و مش قادرة افهمها، لو سمحت مشيني من هنا بسرعة مش قادرة استحمل اكتر من كدة ارجوك رجعني بيت اهلي ارجوك
- حاضر بس اهدي شوية بلاش تنفعلي كدة خطر على اللي في بطنك
= إيه الكلام اللي انت بتقوله دة انت عاوز تجنني، اكيد عاوز تجنني انت مش طبيعي ابدا
فضلت اصرخ بعصبية وقومت من السرير رغم اني مش قادرة امشي وروحت ناحية الشباك اهدده:
=لو مافهمتنيش كل حاجة دلوقت انا هرمي نفسي من الشباك
- استني بس ارجوكي اهدي وماتعمليش في نفسك حاجة.... انتي متعرفيش البيبي اللي في بطنك دة يبقى بالنسبة لي ايه دة اخر امل ليا في الدنيا، ارجوكي ماتهديش وتضيعي كل حاجة في ثانية
= بردو بتقول تاني البيبي اللي في بطنك، خلاص انا مش عاوزة اعيش معاك سيبني اموت انا بكرهك انت انسان مش طبيعي
- خلاص اهدي و انا هحكيلك على كل حاجة واضح ان مش هينفع اخبي اكتر من كدة،
بس تعالي الاول ارتاحي في السرير وانا هفهمك كل حاجة بالتفصيل:
- من سنتين بالظبط اكتشفت ان عندي ورم سرطاني وفي مرحلة متقدمة كمان، وقبل مابدأ العلاج الكيماوي والاشعاعي الدكتور قالي بصراحة لو ربنا كتبلك عمر وعشت مش هينفع بعد كدة لا تتجوز ولا تخلف فلو عاوز تحتفظ بالنطفة مجمدة دي هتكون اخر فرصة ليك
وفعلا ربنا اراد وخفيت لكن كنت كل مااجي اتقدم لواحدة وتعرف ظروفي كانت بترفض رغم اني كنت بعرض عليهم فلوس كتير و كنت مستعد كمان اكتب الشقة وكل املاكي باسمها لكن مفيش ولا واحدة وافقت بالوضع دة.
فقررت اني اختار عروسة من محافظة تانية تكون ماتعرفش اي حاجة عن مرضي واحطها قدام الامر الواقع قبل ما الوقت يفوت وعملية التلقيح الصناعي تفشل
= تلقيح صناعي يعني انا في بطني بيبي فعلا، طب ازاي!!!!
- هو الموضوع كان صعب شوية عشان اخليكي ماتحسيش بأي حاجة، بدأت احضر للعملية من اول ليلة في جوازنا كنت بحطلك ادوية ومنشطات في العصير والأكل ، ويوم ما اوهمتك انك شربتي ويسكي دة كان عصير تفاح و فيه منوم عشان اقدر اعملك تحاليل واشوف الوقت المناسب للعملية امتى وبالمرة قولت اضرب عصفورين بحجر واحد واقنعك ان حصل بينا حاجة عشان لما تعرفي انك حامل ماتستغربيش.
واول ما حسيت ان الوقت مناسب و ان جسمك جاهز للعملية حطيتلك نوع اعشاب بيعمل تقلصات في اكلة الكباب والكفتة اللي جبتها معايا من برة عشان تفتكري ان الزايدة ملتهبة بس ربنا اراد انك تكوني عاملة الزايدة قبل كدة وتكتشفي كذبي
= ياااه معقولة كل دة يطلع منك مش قارة اصدق انا فعلا مذهولة بس هقول ايه غير حسبي الله ونعم الوكيل فيك
- أظن كدة حكيتلك كل حاجة بالتفصيل ودلوقت القرار قرارك عاوزة تطلقي انا تحت امرك وهديلك كل حقوقك وزيادة ، عاوزة تعيشي معايا ونربي ابننا سوا يبقى خير ماعملتي و اوعدك اني هحاول ساعتها اعوضك عن اي حاجة نقصاكي.
بس ارجوكي ماتتسرعيش في الرد وانتي منفعلة خدي وقتك في التفكير وبعدين بلغيني قرارك النهائي.
تمت
مروه عزمي
125 views21:42
باز کردن / نظر دهید
2022-05-17 00:40:52 رواية ملاكي الخائف الفصل السابع عشر 17 بقلم دعاء أحمد
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d9%84%d8%a7%d9%83%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d8%a7%d8%a6%d9%81-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-17-%d8%a8/
122 views21:40
باز کردن / نظر دهید
2022-05-17 00:26:46 #اسكربت
نوررررر
سمعت الصوت داحد بينادي عليا وانا نايمة و قمت بسرعة علشان اشوف مين بينادي
بس الغريب ان انا اصلا عاايشة لوحدي
رجععت السرير تاني ونمت بس سمعت همس ف ودني: ممكن العب معاكي!!
قومت بسرعة من ع السرير وانا مرعوبة شغلت قرآن وحولت اقنع نفسي انها تهيأت والنوم غلبني وصحيت ع معاد الشغل لبست ونزلت بسرعةة
نور
_نعم
_كفايا ممكن!
سبت ال ف ايدي وبصتلها وقولت
_كفايا!! كفايا اي
_ممكن اعرف هتفضلي كدا لحد امتاا كفايا تهربي من الواقع كفاياا بقا مش معني انك فشلتي ف حاجةة انك فاشلة ف كل الحاجات لااء ي نور افهمي انتتِ ب ايدك ترفعي نفسك وتقومي تقفي ع رجليكي من تاااني افهمي
ضحكت بستهتار وقولت
_انا! ارجع تاني
_اةة انتِ
_علشان افشل تاني
خبطت ع المكتب وقااامت
_كفايا بقاااا.. اسمعي وافهمي مش معني انك فشلتي مرة يبقا هتفشلي ال قبلهااا لاء كل مرة ف احتمال اننا ننجح بس لو احنا عاوزين..ارجعلهم هما مستنينك
_خايفة
_خاايفة لي حاولي..قربت مني وضغطت ع ايدي..متخافيش هبقا معاكي
هزيت راسي وسرحت..
مريم صحبتي من زمان وكمان ف نفس الشركة..معايا ف كل حاجة ولما قررت ابعد عن ماما وبابا وتحكمتهم كانت رافضة واصرت ان ارجع وساعتها هما موافقوش..اجرت شقة وعشت فيها بقالي شهر ع الحال دا
رجعت البيت غيرت وبعمل الاكل ف المطبخ سمعت صوت اطفال بيلعبو وضحكهم عالي جدا ف الصالة
طلعت اجري اشوف ف اي ملقتش حد.. بس الغريب الصوت فضل مستمر وحاسة ان ف حد بيقرب مني اكتر والاصوات بتعلي اكتر واكتر وضحك مستمر مقدرتش استحمل طلعت بسرعة برة البيت وركبت العربية وروحت لمريم
_الحقيني
_ف اي تعالي اقعدي
_البيت
_مالو
_بتحصل ف حاجات غريبة
_ازاي اي ال حصل
_بسمع اصوات ناس دايما بصحا ف نص الليل ع حد بيصحيني وبقول كل مرة تهيأت بس ال حصل النهاردة مش هقدر اقول اني بتخيل
بداءت احكيلها ال حصل وقررت نروح لشيخ
_بس انا مش بأمن ب الحاجات دي
_اسمعي بس تعالي معايا
اخدتي وروحنا مكان غرريب دخلنا للشيخ واول حاجة قالها اول ما شافنا
_انا عارف انتو جااين لي
بدءات اخااف بصيت لمريم وضغطت ع ايدي بهدوء
_متخافيش ي نور..نور مش كدا
هزيت راسي ب اة
_شوفتيهم قبل كدا
قولت بخوف
_لاء
_هي روحها متعلقة ب البيت
_ازاي
_متقربلهاش هي مش عاوزه حاجة
_انا مش هعرف اعيش ف البيت تاني
_متخافيش مش هيقدرو يقربو منك
روحت وانا خايفة وصممت مريم تبات معايا
قلقت بالليل وروحت اجيب ماية من المطبخ لقيت بنت جميلة واقفة شعرها طويل لابسة فستان وعيونها مش باينة منزلها راسها لتحت
بصيتلها بخوف انتِ.. انتِ مين
رفعت راسها وساعتها شوفت عيونها ال مفيهاش نيني ووشها متشوهه يرعب وقالت
_انا جهاد ممكن تلعبي معايا!
صرخت وطلعت اجري لجوا صحيت مريم
_يالله ننمشي دلوقتي
_ف اييي ي نور
_يالله بقولك
ولقيتها بتقرب مننا ووشهاا بيتحول لنااار وشكل يرعب وبتقول بصوتها ال بيهز البيت
_لاء انتو مش هتسبوني وتمشو لاء
البيت بدا يولع حته حته فية وحولنا نطلع انا ومريم لكن كل حاجة كانت بتتقل لحد ما الدخان ملي الاوضة ومحسناش بنفسنا...
قومنا تاني يوم البيت سليم ومفيهوش اي حاجة وكل حاجة رجعت زي الاول واكتر
_اي داا
_ازاي دا حصل احنا لسا عايشين
اخدت مريم وقررنا نبعد عن هنا بعد ماا عرفنا ان البيت مسكون بروح بنت اتقتلت لما الحرامية دخلو عليهم بليل وهي شافتهم وان روحها لسااا متعلقة
رجعت البيت وصلحت ماما
ول اول مرة انام وانا مرتاحة ومش خايفة
حطيت راسي ع المخدة بهدوء
وفجاة سمعت صوت طفلة
_ممكن العب معاكي!!
#تمت
"بقالي كتير منزلتش حاجة معلش حقكم عليا ف امتحانات وضغطت كبيررر جداا ادعولي.. اتمني الاسكربت دا يعجبكم اظن اول مرة اكتب حاجة كدا اتمني تنزل اعجابكم، دمتم ف سلام
#ابنتةة_ممدوح
223 views21:26
باز کردن / نظر دهید
2022-05-17 00:23:58 رواية احببته رغم قسوته الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة الصغيرة
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d8%ad%d8%a8%d8%a8%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d8%ba%d9%85-%d9%82%d8%b3%d9%88%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%a7%d8%b3%d8%b9-9-%d8%a8%d9%82/
241 views21:23
باز کردن / نظر دهید
2022-05-17 00:20:01 رواية صفقة زواج الفصل الثامن 8 بقلم أسماء السرسي
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b5%d9%81%d9%82%d8%a9-%d8%b2%d9%88%d8%a7%d8%ac-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%85%d9%86-8-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%a3%d8%b3%d9%85%d8%a7/
262 views21:20
باز کردن / نظر دهید