Get Mystery Box with random crypto!

مدونة كامو للروايات والقصص

لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص م
لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص
آدرس کانال: @boo3club
دسته بندی ها: نقل قول ها
زبان: فارسی
مشترکین: 38.68K
توضیحات از کانال

كل الروايات الالكترونية متوفرة على مدونة كامو
كل ما عليك زيارتنا ❤️

Ratings & Reviews

1.67

3 reviews

Reviews can be left only by registered users. All reviews are moderated by admins.

5 stars

0

4 stars

0

3 stars

1

2 stars

0

1 stars

2


آخرین پیام ها 10

2023-05-22 01:41:08 رواية الأخوين الفصل الثالث عشر 13 بقلم Lehcen Tetouani
الاخير
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d8%ae%d9%88%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%84%d8%ab-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-13-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-lehcen-teto/
308 views22:41
باز کردن / نظر دهید
2023-05-22 01:30:14 هارون وهو بيدخل الاوضه.. قفل الباب ولاقاها مغطيه وشها

راح ليها وشال الغطاء واتفاجيء بجمالها وبعد كده رجع لجبروته = انتي نجمة

نجمة بخوف : ايوه

هارون سابها وراح مسك مكنة الحلاقه اللي في الحمام وعور نفسه وجاب قماشه وعمل بأيديه وبعد دقايق خرج القماشه وبدأت الزغاريط

هارون وقف قدام نجمة : هو انتي قاعده مرتاحه كدا لي قومي قووووومي

نجمة قامت ليه بخوف : انا اسفه

هارون بكل جبروت : وانا مالي بيكي.. انا بحذرك متلمسيش السرير ده تاني وزقها علي الارض = مكانك هنا هنا وبس مفهووووم

نجمة معندهاش حل غير ان هي تعيط وبدأت في العياط هارون اتنرفز ومسكها من شعرها ضربها قلمين = اقسم بالله لو مابطلتي عياط لاكون مطلقك

نجمه بطلت بخوف وراحت غيرت هدومها في الحمام وخرجت

هارون وهو بيبص علي الارض : نامي

نجمة فهلا نزلت علي الارض وبدأت تنام

هارون : انتي لو اتعدلتي في الايام الجايه هتنامي عليها وهي فاضيه لكن لو متعدلتيش هتلاقي قطع من الزجاج عليها....

انتهي اليوم الحزين...

يتبع...
(رواية اسرني كينج الصعيد)
http://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a7%d8%b3%d8%b1%d9%86%d9%8a-%d9%83%d9%8a%d9%86%d8%ac-%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%b9%d9%8a%d8%af-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88/
376 views22:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-22 01:21:59 رواية خفايا القدر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء صلاح
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ae%d9%81%d8%a7%d9%8a%d8%a7-%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%b9%d8%b4%d8%b1/
423 views22:21
باز کردن / نظر دهید
2023-05-22 01:17:00 رواية غزالة الشهاب الفصل السادس عشر 16 بقلم دعاء أحمد
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ba%d8%b2%d8%a7%d9%84%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d8%b4%d9%87%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d8%b4%d8%b1-16-%d8%a8/
452 views22:17
باز کردن / نظر دهید
2023-05-22 01:05:05 رواية أنيسي الفصل السادس 6 بقلم شهد فراج
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%a3%d9%86%d9%8a%d8%b3%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%af%d8%b3-6-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%b4%d9%87%d8%af-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%ac/
518 views22:05
باز کردن / نظر دهید
2023-05-22 00:55:48 رواية تزوجت العمدة الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم سارة خالد
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%aa%d8%b2%d9%88%d8%ac%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%85%d8%af%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a3%d8%b1/
569 views21:55
باز کردن / نظر دهید
2023-05-22 00:31:09 في بيت كبير الصعيد
زينه كمال ابوس ايدك اخرج من الاوضه دلوقتي لو حد شافنا هتبقي فضيحه
كمال مش خارج غير لما تقوليلي انك مش هتتجوزي سليم
زينه انت عارف اني مقدرش اكسر لأهلي كلمه ودي عوايدنا البنت مينفعش تقول رأيها
كمال بس بتعرفي تكسري قلبي انا تقدري تقوليلي خليتني احبك ليه طب بلاش اني حبيتك انتي محبيتنيش يازينه
زينه يعلم ربنا ان كل كلمه طلعت مني ليك حقيقه بس غصبن عني صدقني مش بأيدي
كمال قولي انك عايزني ولو لمره واحده وصدقيني كل ده هينتهي
زينه لا ياكمال مش عايزك ولو سمحت اطلع بره عشان اجهز
في الأوقات دي
مريم اي ياعم انت مش تحاسب
سليم بيبص لمريم بصه







المفروض أخاف من بصتك دي يعني
سليم لسه هيرفع ايده علي مريم
اكرم امشي انتي دلوقتي يامريم
اكرم اي بقا ماتفك كده ياسليم ده حتي الليله ليلتك
سليم ليلة اي انت فكرني معرفش حاجه
انا عارف ان زينه مبتحبنيش وعارف انها بتحب حد تاني
اكرم طب ليه مسبتهاش تشوف حالها
سليم شكلك انت كمان من كتر قعادك في مصر خدت علي عويدهم
اكرم الحب مش ملوش عوايد ياسليم وانت مسيرك تحب
وساعتها هتعرف قصدي اي
سليم بلا حب بلا وجع دماغ انت عارف ان انا اللي يهمني الشغل وبس والبت دي هتتجوزني يعني هتجوزني
في الوقت ده
مريم ممكن اتدخل
زينه طبعا يامريم
مريم انتي لسه مصممه علي جوازك من سليم ده يابنتي ده يخوف بعدين انا سمعت ناس بتقول انو بيتاجر في السلاح
زينه مش عارفه يامريم من نحيه حبي الوحيد ومن نحيه أهلي
مريم بقولك اي انتي هتهربي من هنا
زينه انتي بتقولي اي







مريم بقولك ان كمال خلاص اخر يوم ليه في مصر كمال هيسيب البلد ويمشي يعني مش هتشوفيه تاني
مريم ها يازينه فكري
فجأة بيدخل سليم
سليم وكمان بتحرضيها يابنت الك*ب ده انتي نهار ابوكي اسود
اكرم خد بنت الكلب دي احبسها ومتطلعش لحد ماالفرح يخلص
سليم اما انتي بقا تقوليلي دلوقتي حالا مين كمال من الناس اللي بره دي

يتبع...
(رواية جاسوسه في الصعيد)
http://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ac%d8%a7%d8%b3%d9%88%d8%b3%d9%87-%d9%81%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%b9%d9%8a%d8%af-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84/
729 views21:31
باز کردن / نظر دهید
2023-05-21 23:30:37 -فيه انك بتحبها ...أنها واقفة بيننا يا مؤيد ...بته*لوس بإسمها وانت نايم ...وبتناديني بإسمها وانت صاحي ...عمرك ما فكرت في شعوري يا مؤيد ... تفتكر بحس بايه لما جوزي يحلم بواحدة تانية وهو نايم جمبي ...انا بمو*ت يا مؤيد ...بمو*ت وانا بسمعك بتناديني بإسمها ...

سكت وصوتي اتخنق وبدأت أعيط ...كان قلبي بيتع*صر من الا*لم ...حاولت كتير اخليه يحبني بس فشلت ...فشلت لأن رضوي دايما بيننا لانه هو بيحبها بطريقة أنا أتمناها...رغم أنه جوزي دلوقتي بس عيونه مبتلمعش زي ما كانت بتلمع بيها ...أنا عارفه أنه واخدني عشان ابنه وبس ...عارفة اني مش موجودة في قلبه ...بس حاولت اخليه يحبني وفشلت ...

تنهد بعصبية وهو بيبصلي وانا ببكي وقال:

-انتي اتجننتي اكيد بتغيري من رضوي ...بتغيري من واحدة مي*تة يا يارا ..

صوته اختنق في آخر كلمة فصرخت فيه وقولت:

-ايوة بغير لأنها لسه عايشة جواك يا مؤيد ....رضوي لسه في قلبك وفي روحك ...وانا مهما حاولت مليش مكان ...

مسكني من أيدي جامد وهو بيقول بعصبية:

-انا قولتلك من البداية اني بحب رضوي ..رضوي وبس وانتي وافقتي تتجوزيني وانتي عارفة اني بحب بنت خالتك. .

دموعي نزلت اكتر وكلماته الصعبة بتحر*ق روحي ...أنا فعلا كنت عارفة قد ايه هو بيحب رضوي وقد ايه متعلق بيها ....أنا ورضوي كنا في بنشتغل مهندسين في شركة مؤيد ...لحظي كنت أنا اشتغلت في الشركة الاول واول ما شوفته وشوفت تعامله مع الموظفين حبيته اوووي ...ودعيت ربنا ليل نهار أنه يكون من نصيبي لكن للاسف هو حب رضوي بنت خالتي واللي زي اختي ...حبها أول ما شافها وهي حبته كمان ...مكانتش تعرف عن مشاعري ليه وانا رفضت اتكلم عشان مك*سرش فرحتها ...كتمت حبي في قلبي وسكت ...كنت بشوف كل حاجة ...حبهم اللي بيكبر .. الخطوبة وتحديد معاد الجواز ...وقتها متحملتش..حسيت اني فعلا همو*ت قدمت استقالتي وبررت اني جاتلي فرصة احسن وسيبت الشغل وبدأت انعزل عنهم ...كان نفسي اسافر بس معرفتش اسافر فين ولا اهرب ...اشتغلت في شركة تاني وطح*نت نفسي في الشغل عشان انسي مفيش فايدة ...حضرت فرحهم وانا مبتسمة من برا لكن من جوايا كنت بم*وت ...اتمنيت اطلع قلبي وادوس عليه لأنه حب الإنسان الغ*لط ...كنت حاسة بالذ*نب عشان عندي مشاعر لجوز اختي ...كنت ببكي طول الليل وبدعي ربنا يشيل حيه من قلبي ...كنت حاسه أنه ابتلاء ...والكارثة حصلت لما رضوي ما*تت وهي بتولد عمر...وقتها مؤيد انه*ار والطفل كان صغير ومكانش حد عارف يهتم بيه ...عشان كده كنت أنا المرشحة عشان اربي عمر عشان كنت اعتبر اخت لرضوي وفعلا وافقت اتجوزه ...وافقت اتجوزه رغم أنه قالي أن رضوي هتفضل في قلبه للأبد...كنت فاكرة اني هقدر اخليه يحبني بس ف*شلت ...

حطيت راسي في الأرض وانا بمسح دموعي وقولت :

-عندك حق مقدرش الومك عشان محبتنيش. انا هنا عشان اراعي لابن الست اللي بعتبرها اختي واوعدك اني هعمل مهمتي علي احسن المستوي ومش هزعجك ابدا ..

وبعدين مشيت من قدامه ...

......

تاني يوم ....

كان مؤيد سايق عربيته من غير تركيز وهو بيفكر في كلام يارا وحاسس بالذ*نب لما فجأة ظهرت بنت قدامه ...داس علي الفرامل لكن للاسف العربية خب*طت البنت لحد ما وقعت علي الأرض ...نزل مؤيد بفز*ع وهو بيقول :

-يا آنسة انتي كويسة ؟!

بصتله البنت فرجع ورا بصدمة وقال وعينيه بدأت تدمع:

-رضوي!!

يتبع...
(رواية متى ستحبني)
http://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%aa%d9%89-%d8%b3%d8%aa%d8%ad%d8%a8%d9%86%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
986 views20:30
باز کردن / نظر دهید
2023-05-21 23:00:23 رواية رقة أمي الفصل الأول 1 بقلم عائشة نصر
https://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b1%d9%82%d8%a9-%d8%a3%d9%85%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%a3%d9%88%d9%84-1-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d8%a6%d8%b4%d8%a9-%d9%86/
1.1K views20:00
باز کردن / نظر دهید
2023-05-21 22:30:21 المأذون بيديها الاوراق: امضي هنا يا بنتي.

بصت البنت بحزن شديد علي جوزها يلي قرر يطلقها يوم عيد جوزاهم.

سلمي بدموع رجاء: انا مش عاوزه اتطلق.

الماذؤن بص لجوزها: يابني راجع نفسك تاني البنت بتحبك.

جمال بهدؤء: رجعت وعايز اطلقها النهارده ع الاقل تعتبرها هدية جوازنا.

سلمي قامت ومسكت ايده: انا طول الفترة دي بعاملك بما يرضي الله رغم جفاءك معايا معملتش معاك ولا غلطه ليه عايز تسبني انا والله بحبك.

جمال شد ايده: وانتي طالق بالتلاته يا سلمي.

سلمي دموعها نزلت ع اخرها و الماذؤن بص بحزن علي حالهم. ميرا ابوالخير.

سلمي مسكت القلم ومضت والدموع في عينها علي اخرها ومضت. بقلم ميرا ابوالخير

تمت اجراءات الطلاق و جمال مشي و سلمي راحت بيت اهلها.

عند جمال.

امه: احسن اهي غارت.

جمال بحزن: تمم انا هطلع انام شويه.

امه بحنان: معلش يا بني المهم ارتاح وانزل شم هوا واخرج براحتك.

جمال هز راسه.

طلع شقته افتكر كان شقاؤتها في البيت كله وبتيجي تستقبله بحب ودفاء.

داخل الاوضة افتكر معاملته الباردة ليها دمعه نزلت منه مسك عبايه ليها وخدها في حضنه ونام.

عند سلمي.

ابوها بغضب جابها من شعرها: اه يا زبا*لةة يل ح"قيررة اقول للناس ايه عليكيي دلوقتي بنتي مطلقه هيقولوا شما* وبتاعت رجا"لة عشان كده اترمتي زي الكلا"ب.

سلمي بدموع والم واخواتها بيتفرجوا: معملتش حاجه والله العظيم.

ابوها بغضب نزل فوقها ضر"ب علقه مو"ت وهو بيكرر جبت ليهم العار.

شدها من شعرها تحت اثر ضر"به وصر"اخها وحبسها في اوضة: الز*** متخرجش من الاوضه عشان الناس.

احدهم: عين العقل ياخويا حاضر.

بقلم ميرا ابوالخير

بتترعش ع اخرها وضامه نفسها و دموعها وشهقات عاليه اليوم دا كان المفروض حب ليها بس اتقلب كله حزن وكسره.

سلمي قامت وقفت قدم المريا وبصت لوشها المضر"وب و دموعها زات اكتر.

تاني يوم.

سلمي محبوسه و مش عارفه تخرج قررت تمشي محدش معها.

دورت علي حاجه تفتح بيها الباب لاقته اتفتح لوحده وداخل اخوها الكبير: تعالي في واحده برا عايزاكي.

سلمي بتوتر: واحده مين.

اخوها: معرفش هي عايزاكي.

خرجت سلمي لاقت بنت ما جميلة قدمها اول مرة تشوفها: مين حضرتك.

خديجه ببرود: انتي متعرفنيش بس انا اعرفك اوي كمان و تاخدي امارة انا يلي خالات جوزك يطلقك لانه ببسطة كده انا مراته الاول واتجوزك عليا.

سلمي بصدمة شلت لسانه:.......

يتبع...
(رواية ضحيه لهم ولي)
http://camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b6%d8%ad%d9%8a%d9%87-%d9%84%d9%87%d9%85-%d9%88%d9%84%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
1.2K views19:30
باز کردن / نظر دهید