Get Mystery Box with random crypto!

مدونة كامو للروايات والقصص

لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص م
لوگوی کانال تلگرام boo3club — مدونة كامو للروايات والقصص
آدرس کانال: @boo3club
دسته بندی ها: نقل قول ها
زبان: فارسی
مشترکین: 38.68K
توضیحات از کانال

كل الروايات الالكترونية متوفرة على مدونة كامو
كل ما عليك زيارتنا ❤️

Ratings & Reviews

1.67

3 reviews

Reviews can be left only by registered users. All reviews are moderated by admins.

5 stars

0

4 stars

0

3 stars

1

2 stars

0

1 stars

2


آخرین پیام ها 580

2022-05-05 22:47:10 رواية ملاكي الخائف الفصل الرابع 4 بقلم دعاء أحمد
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d9%84%d8%a7%d9%83%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%ae%d8%a7%d8%a6%d9%81-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-4-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%af/
794 views19:47
باز کردن / نظر دهید
2022-05-05 22:41:32 رواية سمراء احتلت قلبي الفصل السابع 7 بقلم نورهان نشأت
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b3%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%a1-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%84%d8%aa-%d9%82%d9%84%d8%a8%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%b9-7-%d8%a8%d9%82/
798 views19:41
باز کردن / نظر دهید
2022-05-05 22:36:46 أحمد:ادخلي يا عروسه

فجر دخلت الشقه وهي بتسمي باسم الله... زعلانه متضايقه.. خايفه....

أحمد بابتسامه حزينه:متخافيش كدا دي اوضتك ودي اوضتي لو احتاجت حاجه ناديلي.....

فجر بسرعه: انت عارف اني مش بحبك.... ولا عمري تخيلت نفسي اكون زوجه ليك....ولولا ابويا الشيخ متولي مكنتش هتجوزك....

أحمد بضيق:عارف... تصبحي على خير

فجر:وانت من اهله

دخلت اوضتها و غيرت فستان الفرح واخدت ايسدال و راحت تصلي

فجر وهي رافعه ايديها بتدعي :يارب انت عالم بحالي انا راضيه بقدرك..... راضيه والله.. يارب أصلح حاله ورجعه عن الطريق اللي هو ماشي فيه

الصبح

فجر واقفه في المطبخ بتجهز الفطار...... خبطت على باب اوضه أحمد

أحمد :ثواني.....

كان بيطفي السيجاره وفتح الباب

أحمد:عايزه حاجه.؟؟

فجر:شكرا... الفطار جاهز كح كح ايه دا؟؟

أحمد بسرعه:انا اسف عارف انك بتتخنقي من السجاير

وبسرعه مسك ايديها وراح ناحيه البلكونه و مسك زرعه النعناع وقربها منها

فجر عندها مشكله في التنفس بقيت تشم ريحه النعناع و بتتنفس

أحمد:احسن دلوقتي

فجر بتوتر:اه شكر.... هو انا ممكن اسالك سؤال

أحمد: طبعا

فجر: انت ملتزم في الصلاه

بصلها بتوتر و مش قادر يكدب في حاجه زي دي :انا بصراحه بقالي مده طويله مش بصلي

فجر بصتله بحزن لكن ابتسمت :طب ممكن نصلي الصبح سوا

أحمد :طبعا بس ثواني هتوضي

فجر: حاضر هستناك

بعد شويه

جرس الباب بيخبط

بتكون بنت وهي لابسه توب وجيب قصيره

أحمد:خليكي هفتح انا

وفتح الباب

نفين:اي يا احمد مجتش الكبا"ريه ليه امبارح مستر عز سأل عليك

فجر بصدمه:كبا"ريه؟؟؟.

أحمد بتوتر:فجر....

يتبع...
(رواية فجر جديد)
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%81%d8%ac%d8%b1-%d8%ac%d8%af%d9%8a%d8%af-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9/
793 views19:36
باز کردن / نظر دهید
2022-05-05 22:31:19 رواية سأنتقم ولكن الصبر الفصل الرابع 4 بقلم ندى عبدالهادي
الاخير
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b3%d8%a3%d9%86%d8%aa%d9%82%d9%85-%d9%88%d9%84%d9%83%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%b5%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b9-4-%d8%a8/
753 views19:31
باز کردن / نظر دهید
2022-05-05 22:26:51 رواية حب خارج نطاق قسوته الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم بسملة بدوي
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d8%a8-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d9%86%d8%b7%d8%a7%d9%82-%d9%82%d8%b3%d9%88%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%ab%d8%a7%d9%86%d9%8a-3/
765 views19:26
باز کردن / نظر دهید
2022-05-05 22:20:25 رواية معشوقة الملك الفصل التاسع 9 بقلم إيمان شلبي
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d8%b9%d8%b4%d9%88%d9%82%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%83-%d8%a7%d9%84%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%aa%d8%a7%d8%b3%d8%b9-9-%d8%a8%d9%82%d9%84%d9%85-%d8%a5/
784 views19:20
باز کردن / نظر دهید
2022-05-05 22:00:28 داليدا وهي بتبص ل أم ايهاب وبتقول بصوت مهزوز وكله دموع : تيته هو بيقول ايه ؟! ا انتوا عاملين مقلب مش كده !

ايهاب قام ووقف قدامها وهو بيسال ببرود وكأن اللي قاله من دقائق مش جن*ان : وايه يعني لما نتجوز انا وانتي بنحب بعض حصل ايه يعني ؟؟

داليدا وهي مبرقه عينيها بصدمه واستغراب من الج*نان اللي بيقوله ،لوهله كانت مفكره أن ده مجرد مقلب بس الظاهر أنه مجن*ون بجد وعايز يتعالج !

داليدا بعص*بيه : انت م*جن*وون ؟! تتجوز مين انت خالي عارف يعني ايه خالي ،دد ده انا مش بقولك غير يابابا ،ا انت عايز تجن*ني !!

كانت بتتكلم وهي بتترعش بتوتر وخوف وصدمه ،مشاعر كتيره متلخبطه في الوقت ده ،مكانتش قادره تفسر احساسها أو تعبر عن صدمتها من كلامه الغير منطقي بالمره !

ايهاب وهو بيربع أيده الاتنين وبيبصلها بجمود وهو رافع حاجب ومنزل التاني : انا مج*نون ؟!

داليدا وهي بتبصله بخوف وبراءه : ا اه مج*نون و وعايز تتعالج ياخالو ..

قالت جملتها وهي بتجري علي ام ايهاب وبتترمي في حضنها بخوف ..

تيته،الحقيني ،ا اتصلي بالمصحه تيجي تاخد خالو ده اتج*ن

ايهاب كان واقف يبصلها بغضب لاول مره في حياتها ترفع صوتها عليه أو حتي تقول لف*ظ خارج ،هي دايما بتخاف منه ،او بمعني تحترمه ،بس عذرها ،اي حد مكانها هيتصدم من اللي بيتقال !

ايهاب وهو بيبصلها من فوق لتحت وقال بتح*ذير وت*هدي*د : انا متج**نتش ولا حاجه ياحبيبتي ،واحنا هنتجوز إذا كان برضاكي أو غص*ب عنك ياداليدا !!

لاول مره قلبها يتن*فض بخ*وف كده ،لاول مره ايهاب يتكلم بالنبره المريبه ديه ،نبره كلها ته*ديد ووع*يد والاحري من كل ده تصميم علي شيئ استحاله يحصل لو السما انطبقت علي الارض !!!

امه وهي بتبعد داليدا عن حضنها ويتقرب منه بعص"*بيه وهي ب*تضربه قل*م : لا بقي انت ات*جنن*ت فعلا وانا اللي هرجعك لوعيك ..

ايهاب غمض عينه وضغط علي أيده ب*قوه كانت ظوافره غارزه في لح*م أيده وهو بيتنفس بكل غ*ضب وبيجز علي أسنانه مانع نفسه من أنه يض*ربها،دقيقه ي*ضر*بها !! يض*رب مين مامته،الست اللي ربته وسهرت الليالي وهو تعبان لأجل يبقي بخير،الست اللي كبرته وخلته راجل ،الست اللي استحملت كل حاجه واي حاجه عشان تربيه تربيه كويسه ،الست اللي لو خيروها بين الم*وت وهو تختار الم*وت من غير تفكير وتض*حي بنفسها ،يعني ايه يمد ايده عليها !!! هو للدرجادي اتج*نن ،للدرجادي قلبه اتحول لحجر !

امه وهي بتهزه بعصبيه : انت يابني ادم رد عليا ،انت ش*ارب ايه !!!

ايهاب وهو بيبصلها بغيظ : مش شارب حاجه يامدام انتصار

امه باستغراب اصله لاول مره يقولها كده : مدام انتصار ؟!

ايهاب : اه مدام انتصار مالك مستغربه ليه !

انتصار وهي بتض*ربه ك*ف اقوي وكأنها بتخرج توترها وخوفها من لحظه اكتشاف سرها في ض*ربه : انا امك ياحي*وان امكككككك ..

ايهاب بغضب وصراخ قدام وشها : امي بالتبني ،انا مش ابنك انتي متبنياني من دار ايتام ..

يتبع...
(رواية ظننته خالي)
https://www.camo3blog.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b8%d9%86%d9%86%d8%aa%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
802 views19:00
باز کردن / نظر دهید