Get Mystery Box with random crypto!

اليوم هو حفل زفاف رجل الاعمال جاسر عاصم البحيرى رجل من اقوى رج | دار مصر - روايات

اليوم هو حفل زفاف رجل الاعمال جاسر عاصم البحيرى رجل من اقوى رجال الاعمال فى مصر يدير شركات والده عاصم البحيرى بعدما انهكه المرض عندما تراه لن ترى غير رجل يصعب عليك تحديد شخصيته اهى غرور ثقة كبرياء ام كل هذا بآن واحد
بداخل هذا الصرح العظيم كانت البداية انها شركات البحيرى للمقاولات والتعمير
يدخل مكتب جاسر صديقه الذى لايفراقه حتى فى اعماله
{اكمل رشدى} الصديق الصدوق لجاسر وهنا ترى هدى سكرتيرة جاسر
اكمل:مساء الخير ياهدى جاسر مشى ولا لسه
هدى:مساء الخير يامستر اكمل لا مستر جاسر لسه جوه
اكمل باستنكرار:نعم انا داخله
يفتح باب غرفة جاسر يجده يقوم برسم احد التصميمات لاحد المشاريع الجديدة
اكمل:جاسر انت بتعمل ايه هنا
لم يلتفت اليه جاسر:بلعب ماتش ماتيجى تلعب معايا










اكمل:انت ياض مش فرحك النهاردة قاعد هنا ليه مفيش وراك حاجات كتير تعملها ولا ايه النظام
هنا يلتف اليه جاسر فتجده رجل فارع الطول بجسد رياضى والشعر الاسود الذى يتعدى رقبته بقليل وبشرته القمحية وشارب ولحية تضفى على ملامحه وسامة اكثر
جاسر:يعنى هعمل ايه اطبل ولاارقص
اكمل:انت هتشلنى مش خلاص خلصنا من الموضوع ده ووافقت وطاوعت ابوك يبقى فى ايه
تنهد جاسر:ولا حاجة مش هو عايز كده خلاص انا هعمل اللى هو عايزه
اكمل:جاسر البنت مش وحشة بالعكس حلوة واخلاقها ممتازة بشهادة الكل ولا يعنى قصدك عشان بتشتغل عندك
جاسر:لالا انا لالحقت اعرفها ولااتكلم معاها عشان اقدر اقول رايى فيها مع اننا نعتبر ولاد عم بس مفيش مشكلة كل باوانه

نخرج من هنا ونذهب الى الفندق الذى سيتم فيه اقامة حفل الزفاف وبالتحديد الى غرفة العروس تم حجزها حتى تنتهى من تجهيزاتها ليوم عرسها
العروس هى{ فرح احمد البحيرى} مهلا هم ليسوا ابناء عم ولكن الوالدين هم ابناء عم واكثر من الاخوة
تدخل هنا سمر صديقة فرح التى لا يفترقان ابدا فى كل شئ










ماتزوقينى ياماما اوام ياماما ده عريسى هياخدنى بالسلامة ياماما
فاتن والدة فرح:حبيبتى يا سوسو يارب نفرح بيكى قريب
سمر:اميييين يافوفو معندكش عريس حلو كده وابن ناس
فاتن:ههههه ادورلك مش النهاردة الفرح اشبكى فى اى واحد ورزقك على الله
سمر:انا بقول كده برضه
انتهت فرح من مكياجها والتفت لسمر:بت ياسمر ايه رايك
سمر:ياخراشى على الحلاوة ده الاستاذ جاسر هيعيش فى النعيم ياقمر
فرح بحزن:ممكن برضه
نعرفكم على فرح :هى فرح احمد البحيرى مهندسة ديكور فى شركات البحيرى من مدة تتعدى خمس سنوات منذ ان كانت طالبة
فهى الفتاة الجميلة الرقيقة بيضاء البشرة بعيون عسلية والشعر الاسود الذى يتعدى ظهرها بقليل
ارتدت فرح فستان زفافها الجميل وجاء جاسر بصحبة والدته واخواته مريم وريم لياخذها الى القاعة التى سيقام بها حفل الزفاف

انتهى الحفل سريعا ورحلوا الى المنزل بعدما رفض جاسر قضاء ليلة الدخلة فى الفندق










يدخلون جميعا الى فيلا عاصم البحيرى ويصعدالعروسين بالتحديد الى جناح جاسر الذى تم اعداده خصيصا له ولفرح
صعد بها الى وهو لا يهتم بها كاى عريس فى ليلة زفافه فتح الباب واشار لها بالدخول
جاسر :اتفضلى
دخلت فرح غرفتهم وهى تشعر بالحياء الشديد فلاول مرة يجمعهما مكان واحد
جاسر:فرح ممكن اتكلم معاكى شوية
فرح بخجل :اتفضل
جاسر ممكن تقعدى عشان اعرف اتكلم
جلست بجواره بخجل واضح
جاسر بصى يافرح انا مش هكذب عليكى وهكلمك بصراحة وانتى تحددى مصيرى انا وانتى
فرح:مش فاهمة تقصد ايه
قام جاسر ووقف امامها:بصى يافرح انا راجل رافض فكرة الجواز دى عموما بس لولا رغبة بابا انى اتجوز مكنتش هفكر اصلا انى اتجوز الموضوع مش فارق معايا اصلا
فرح:تقصد ايه
حاول جاسر انتقاء كلماته بعناية:فرح انا مكنتش عايز اتجوز ومازالت رافض الموضوع ده بس انتى عارفة ان بابا جتله جلطة فى القلب وعمل عملية ومينفعش ان احنا نتعبه وبالذات فى الفترة دى فعشان كده انا بطلب منك ان جوازنا يبقى فترة اربع خمس شهور وبعد كده كل واحد يروح لحاله