Get Mystery Box with random crypto!

دار مصر - روايات

لوگوی کانال تلگرام darmsr — دار مصر - روايات د
لوگوی کانال تلگرام darmsr — دار مصر - روايات
آدرس کانال: @darmsr
دسته بندی ها: ادبیات
زبان: فارسی
مشترکین: 24.54K
توضیحات از کانال

القناة الرسمية لمدونة دار مصر للروايات على التليجرام

Ratings & Reviews

3.00

3 reviews

Reviews can be left only by registered users. All reviews are moderated by admins.

5 stars

1

4 stars

0

3 stars

0

2 stars

2

1 stars

0


آخرین پیام ها 11

2023-04-19 13:31:29 فصول جديدة من رواية حب من الطفولة
https://darmsr.com/2023/04/16/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d8%a8-%d9%85%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%b7%d9%81%d9%88%d9%84%d9%87-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1/
31 views10:31
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 13:20:50 فصول جديدة من رواية حياتي البائسة
https://darmsr.com/2023/04/18/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%8a%d8%a7%d8%aa%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%a6%d8%b3%d9%87-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84/
75 views10:20
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 13:15:32 فصول جديدة من رواية يختلف عن الجميع
https://darmsr.com/2023/04/15/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%8a%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%b9%d9%86-%d8%a7%d9%84%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84/
100 views10:15
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 13:00:14 يتبع..
(رواية عنان المدمر)
https://darmsr.com/2023/04/19/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b9%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%af%d9%85%d8%b1-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88/
123 views10:00
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 13:00:14 كانت تهبط الطائره علي ارض مصر المحروسه نزل هو منها و يرتسم علي ثغره ابتسامه عذبه تتعلق بهذه البلد فقد اشتاقها وبشده وها هو الان جاء من إحدي البلاد التي كان يستقر بها ولم يكن ينوي انه في يوم من الايام سوف يأتي مره آخر الي هُنا بعد الذي حدث في الماضي.
في محافظة القاهرة في مدينة ما...
كان يقف امام المرآة ينثر عطره الأخاذ ويضع لمساته الاخيره ومن بعدها أخذ مفاتيحه وجميع متعلقاته الشخصيه وارتدي نظارته وانطلق نحو سيارته ومنها إلي وجهته .
اما في هذا المنزل..
كانت تنام مثل الاطفال ..لحظه لقد قولت اطفال لا فهي لا تمتلك اي شئ يشبه الاطفال سوي قصر قامتها..
_ فجأة تلقت بضربه علي قدمها من والدتها ، وهي تقول بصوت مرتفع
والدتها:

_قومي يا عجله كل دا نوم العصر هيأذن وانتي لسه نايمه .
عنان:
_يا ماما هو مش احنا في اجازه عايزه اي مني وبعدين دا الضهر لسه مأذن وانا سمعاه سبيني بقي شويه و هقوم.
والدتها:
_قومي يا بت دا العصر هو اللي كان بيدن قومي .
عنان :
_شوف الست اللي هتجنني دي لسه قايله العصر هيأذن ودلوقتي تقولي هو اللي كان بيدن اثبتي علي حاجه علي ما انام

انا خمسه تكوني ثبتي.
والدتها بصراخ قائله:
_قومي يااااااااااااابت اصحي اخواتك تكوني قومتي،ويلا عشان تحضري الفطار .
عنان:
_حاضر روحي بس انتي صحيهم هكون انا فوقت .
والدتها:
_صبرني ياربي علي العيال دي .
آسر من الخلف:
_مالهم بس العيال دي ما احنا فل اهو .
عنان :
_اهو آسر صحي اهو يلا بقي روحي صحي أخرت صابرك التاني اكون انا غسلت وشي .....
..وفي مكان اخر ..

كان يجلس بكل هيبة وبرود علي مكتبه ..دخل عليه صديقه وهو يقول : انت لسه هنا مش المفروض تكون ماشي دلوقتي ..
رد هو عليه مع نظرته البارده : لاء...... عندي شغل شويه و ماشي ..
صديقه :تمام سلاموز انا بقي .
بصله بسخريه وتمتم :متاكد انك راجل م!؟؟
وفي مكان آخر .....يصدح الضوضاء الصادرة من تلك الشقه ..
عنان : يا ماما واللهي حرام انا لو الشغاله بتاعكوا كنتوا هترحموها شويه بقي اصحي من النوم الاقي لسه الساعه ١٢ وانتي بتضحكي عليا ...
قاطعتها والدتها : عشان تقومي ياختي والا كان زمانك لسه نايمه (نعم اعزائي فهذه خدعه معظم الامهات ).
عنان : طب بتصحيني من النوم علي غسيل مواعين واللهي كده حرااام ...
....كان ذاهب اللي سيارته لكي يذهب إلى منزله لكي يأخذ بعض الراحه من ذالك العمل الشاق
....كانت تصدح الاصوات في كل مكان ...
_ويبتاع النعناع يا منعنع ااايااامنعنع
حنان بصراخ :اااايه الفرح اللي عملاه دااا ....هو عشاان تعملي حاجه لازم تعملي فرح .

عنان وهي بتهز وسطها : مالك بس يا حنه متعصبه ليه ..عشان محسش بالحاجه واعملها بسرعه فابشغل اغاني .. وبعدين دا الرقص دا رياضه هههههههههههه..
حنان والدتها: عقبال ياختي ما نشغلها لما الشهاده تبان .. استوب && نوصف بقي شويه ....عنان (شابه ذات ثمانية عشر عاماً في الصف الثالث الثانوي تمتلك شعر يصل الي بعد ظهرها وعيون بنيه وتقلب عسليه في ضوء الشمس قصيره القامه مرحه جداااا وايضا عاقله جداا وذات حكمه وهادئ نوعا ما مع الاخرين فقط واجمل شئ بيزيدها جمالا هو حجابها )
عنان : إنشاء الله يا ماما ربنا هيفرحنا انتي بس ادعيلي
حنان بتنهيده :مش كان زمانك لو جبتي مجموع التمريض كان زمانك دلوقتي ممرضه بدل وجع القلب دا يابنتي .
عنان بيأس من كلام والدتها طوال السنين الماضية ومازالت حتي الان :يا ماما مش هقولك اني كنت تعبانه ولا كلام من دا مع اني بردوا جايبه مجموع كويس ومدخلني ثانوية مستريح بس لاء هقولك اللي ربنا عايزه هو اللي بيكون واكيد ربنا عايزلي حاجه احسن واي حاجه هجبها انا موافقه مش معترضه لأن ربنا بيكون عايزلنا اكيد الصالح لينا وبيبعدنا عن اللي هيضرنا.

حنان والدتها بعاطفه وحنان اموي :ربنا ينولك اللي في بالك يا بنتي يا رب .
نسيبهم بقي يدعوا ونروح لذالك البارد الوسيم نعم اعزائي انهو كثير الوسامه التي يوقع في حبه جميع الفتيات انهو المدمر .
عندما نزل الي منزله شديد الفخامه والرقي فهو لم يكن بالمنزل الكبير المنفرد كالڤيلا او قصر كان منزل في إحدي العمارات الراقيه ولكنه كان يتميز بالوسع الداخلي وكان يطُل علي ماء النيل فكان يوجد هذا المنزل في موضع شديد الجمال يحتوي في داخله علي طابقين ..الطابق الاول يحتوي علي صاله كبيره ومطبخ وحمام وركنه للحلوس مُريحه واهم شئ كان يحتوي علي غرفه مكتب واسعه يعمل بها تحتوي علي اهم الاوراق الهامه والاشياء الخاصه..وايضا غرفه لا تقل أهميه بالنسبة لهُ

عن هذه الغرفه وهي غرفه الرياضه التي يؤدي بها تمارينه ومع الوقت اعزائي سوف نعلم ان هذه الغرفه سوف تكون شيء اساسي هام في حياه شخصاً اخر؟! ..
اما في الطابق الثاني كان يحتوي علي ثلاث غرف بينهم حمام واسع بعض الشئ ويوجد غرفه خاليه لا يوجد لها شيء إحدي هذه الغرف كانت غرفه كبيره بها حمام مُلحق وغرفه اخر للملابس .
في إحدى الغرف ، كان يخرج من الحمام وهو يلف حول خصره منشفه (فوطه)....فجأه وجد..!!؟
126 views10:00
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 12:01:26 فهد : انا فهد الاسيوطى امشي ورا بنت واكلمها ما تردش عليا .. طيب شكلك لينا لقاء تانى ....
فهد الاسيوطى
شاب 24 عام متعجرف من عائله كبيرة يمتلك شركات فى المنصورة والقاهرة ومصانع باسيوط يدير عمل والده فهو الابن الاكبر شاب وسيم كوالده طويل ذو شعر اسود وبشرة خمريه وعيون سوداء من لا يعرفه جيدا يصفه بالغرور خريج كليه تجاره. ومتفوق فى عمله بالرغم من عمره الصغير إلا أنه استحق لقب رجل الأعمال الشهير عن جدارة
لينادى علي الفتيات احمد لاختيار السيارات وتختار كل فتاة سيارة على ذوقها.

يتبع..
(رواية شقاوة بنات)
https://darmsr.com/2023/04/19/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%88%d8%a9-%d8%a8%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%88%d8%a7/
275 views09:01
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 12:01:26 يوم ظهور نتيجه الثانويه العامه تجلس الفتيات مع بعضهن فى قلق وتوتر فى حجرة مريم .....
جنه : يووووه النت ضعيف ولا السيرفر واقع انا اعصابي تعبت ..
مريم : اوعى انتى يا بومه ادينى اجرب يمكن يفتح ونعرف النتيجه
تنظر لهم فرح فى صمت..
مريم : يوووووه برضو السيرفر واقع . صحيح انتى ساكته ليه كدا يا فرح ولا على بالك ..
فرح : ........
جنه : شكلها مش معانا وتهز فرح
فرح : ايه فى ايه
مريم : بنكلمك مش بتردى والنتيجة مش عارفين نجيبها ..
فرح : النتيجه اه صحيح عموما مبروك يا بنات نجحنا
مريم وجنه فى ذهول : وانتى عرفتى منين
فرح : جيبتها من على الفون من شويه

جنه : وقاعدة ساكته !!!
فرح : اصل سرحت فى الجامعه وشكلها واخيرا هنخرج وننطلق بدل الحبسه دى ...ستوووووب نتعرف على ابطالنا
جنه احمد ابو السعود ذات 18 عام طالبه بالثانويه العامه ذو البشرة الخمريه الفاتحه والطول المتوسط المتناسق والشعر الاسود والعيون السوداء الواسعه تتسم بخفه دمها . ابنه احمد ابو السعود صاحب شركات ابو السعود للبلاستيك رجل عصامى ويحافظ على العادات القديمة في تربيته لأبنائه
فرح مراد ابو السعود ذات 18 عام طالبه بالثانويه العامه فتاة طويلة ونحيفه بعض الشئ ترتدى نظارات ذو بشرة بيضاء وعيون خضراء وشعر بنى طويل يصل لركبتيها تتسم بخجلها .. والدها مراد السعدنى الشريك لأخوه احمد السعدنى فى شركات السعدنى للبلاستيك ..
مريم مراد ابو السعود التوأم الغير متماثل ل فرح تختلف عن فرح فى لون العينين والطول حيث أنها متوسطه الطول بيضاء البشرة شعر بنى ناعم وعيون عسلى فاتح ..شخصيه مختلفه عن اختها التوأم وهى العقل المدبر للفتيات فى كل شئ وتتسم بالذكاء الحاد ..
نرجع للروايه
مريم : انطقى جيبنا كام ...
فرح : انتى يا مريم 97 وانتى يا جنه 94 وانا 95

الفتيات بفرحه بدأوا يتطنطوا
مريم : هوووووس تعالوا قربوا مجامعينا دى تدخلنا اى كليه قريبه مننا فى المنصورة احنا عايزين نخرج من القوقعه دى
جنه : طيب ايه العمل فعلا عايزين نشوف الدنيا بقي ..
مريم : احنا نكتب كليه الهندسه جامعه القاهرة رغبه اولى ولما يجيلنا التنسيق نقول التنسيق هو السبب
ومحدش يقول اننا عملنا كدا اتفاق
جنه وفرح : اتفااااااااااق
تنزل الفتيات الى الاسفل ليخبروا الجميع بنجاحهم يسعد مراد لنجاح ابنتيه
مراد : فينك يا هناء كانت نفسها تحضر اليوم دا
احمد : ربنا يرحمها ويغفر لها هى اكيد حاسه بينا
مروة والده جنه وزوجه احمد : الله يرحمها . احنا لازم نحتفل بفرحه نجاح البنات
مراد : اه طبعا بص يا احمد اصرف شهر مكافأة لكل الموظفين عندنا ..

مريم : واحنا هنفرح ازاى بقي جيبنا مجاميع عاليا اهوووو
مراد وهو يمسك بأذن مريم عربيه جديدة لكل واحدة منكم تنزل تختارها مع اونكل احمد
فرح وجنه ومريم : هو دا الكلام وذهبوا لاحتضان مراد ...واحتضان احمد ومروة ...
خرجت الفتيات مع احمد لاختيار هديتها
ليأتى جنه اتصال من سيف
سيف : شاب وسيم طويل القامه مفتول العضلات 24 عام متفوق خريج هندسه وهو أخو جنه الأكبر يسافر إلى تركيا لعقد صفقات خاصه بشركته الخاصه
سيف : طمنينى عملتى ايه
جنه بافتخار : 94
سيف : الف مبروك يا حبيبتى
طب ومريم وفرح
مريم :97 وفرح 95
سيف : والله برافوووو عليكم يا بنات انا نازل اخر الاسبوع وكل واحده ليها هديه قيمه

جنه : حبيبي يا شق ترجع بالسلامه ...
تدخل الفتيات معرض السيارات
تجرى الفتيات داخل المعرض كالاطفال
فرح تخبط فى شاب
الشاب بعجرفه ..: مش تفتحى
فرح بخجل : اسفه وتجرى من أمامه
تراقبها مريم من بعيد فالبرغم من أنها توأمها الا انها تشعر أنها الكبيرة والمسئوله عنها فالفرق بينهم خمس دقائق لتفوز مريم بلقب الاخت الكبري ..

مريم : انتى يا بت هبله بتتأسفى ليه مش شايفه هو بيتكلم ازاى بعجرفته دى ..من تحت نظارته السودا
فرح : اصل انا اللى خبطته
مريم : طيب يا فالحه خلاص حطيته فى دماغى وهيجى اليوم اللى اخليه يتأسفلك ..
جنه : متجمعين بتتكلموا فى ايه واضح أن مريم بتدبر لمصيبه
مريم : شايفه الواد المز اللى واقف هناك دا
جنه : ايوا ماله
مريم : بطريقتك عايزاكى تجيبي البطاقة الشخصية بتاعته..
جنه : شكلها هتحلو حاضر يا قمر
فرح : ناويه على ايه يا مجنونه
مريم : بضحك كل خير
بعد دقيقتين

جنه : اتفضلي
مريم : تربيتى فلحت فيكى وتقوم بتصوير البطاقه وتقرأ الاسم فهد حامد الاسيوطى
وتعطيها لفرح
فرح : انا مش فاهمه حاجه وهعمل ب دى ايه دلوقت
مريم : هتعرفي كل حاجه يا قطتى
تروحى عند الواد الحليوة دا وبتكبر تقولى دى وقعت منك وتتركيه وتمشي بسرعه من غير حتى ما تسمعى بيقول ايه ...
تفعل فرح كما طلبت منها مريم
فرح : دى وقعت منك وتتركه وتغادر
فهد : شكرا يا آنسه ليتفاجئ أنها تركته يحاول الذهاب ورائها ولكنها لم تعييره اى اهتمام ..
شعر فهد بالحرج
275 views09:01
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 11:00:46 طيب ايه
ايه
ايه
ايه انت
هو النهارده هنقضي بايه
محمد انت عايز ايه
عايز اتجوز
ططيب ما انت فعلا اتجوزت
يسلام طيب قربي
لاء لو قربت انا انا انا
قرب منها وهي ترجع إلى الوراء حتي اصطدمت بالجدران الغرفه نظرت إلى عينيه وتاهت فى بحورهم فهي تعشقه بل عدت هذه المرحلة بكتير اقترب منها واطبع قبلة على جبينها دامت إلى فترة ليست بقليله وهي أغمضت أعينها من ذلك الحبيب الذي كلما اقترب منها زادت ضربات قلبها وتوترها وعندما يبعد كأنها جسد بلا روح
‏خلاص انا بعدت افتحي عينك

‏فتحت عينها وراته يقف أمام الدولاب
‏مش هتغيري بقي
‏ااا أخرج برره الاوول
‏مالك بس انا زي جوزك وبعدين هغمض عيني اهووو
‏محمد اطلع بره
‏طيب هتلبسي اي
‏براااااااا
‏طيب هتلبسي قميص
‏قولتلك بره
‏بيبي دول صح
‏محمد
‏هو بيبي دول انا هستنا بره تمام
‏عندما خرج أسرعت واقفلت الباب بالمفتاح وبعد مرور ربع ساعة
‏اريج خلصتي طيب انا داخل وحاول انا يفتح الباب ولكن فشل لانه مقفول من الداخل
محمد هو بيكلم نفسه ‏يا خرابي لو حد شافني وانا مطرود يافضحتك يا محمد

اريج ارجوكي افتحي لو حد شافني برة كدا ها
محمد بتعمل ايه قدام اوضتك مش المفروض تكون جوا مع مراتك
ابتسم ابتسامه بلهاء اصلها مكسوفه وانت عارفه ياماما ابنك دانجوان بس انا كنت عايز اشرب
تشرب برضو يا ابن بطني ما الاكل والشرب جوه
اصل اصل اصل
بس خلاص انا قولت لعمك محمد الجنينيه يحط السلم روح اطلع وخليك مع مراتك هي بنت جدعه وهي دي إلى هتعدلك
هزا رأسه بايجاب واقترب منها يقبل يديها وبعد ذهب سريعا للجنينه
اريج غيرت الفستان ولبست بيجامه لونها ابيض واطلقت العنان لشعرها الجميل ليصل لمنتصف ضهرها وكان لونه بني مع خصل صفراء وكانت تقف أمام المرآة تضع بعض من المكياج البسيط وفجأة سمعت صوت صادر من البلكونه
اريج بخوف مين فى حد هنا وظلت تتقدم حتي رأت محمد فوق سلم خشب وكاد يسقوط لولا اريج التي أسرعت بمسك يدها حتي دخل الغرفه
ممكن اعرف اي إلى لبسها دا
بيجامه
مسح على شعره بغضب ما انا عارف أنه زفت ممكن تغيري بقي


ااااا انا بحب البيجامه ومش هغير
‏مجوز واحد صاحبي بس الصراحه انت بطل في أي حاجه طيب متقربي
‏لاء انا عايزه ماما هئ هئ
‏اريج مامتك مشيت ومش ينفع ترجع
‏هئ هئ ااانا اقصد هئ هئ مامتك انت هي مش مامتي برضو
‏اكيد ياروحي بس دلوقتي
Came back ‏
فاقت على صوته العالي
‏اي هااانم هتفضلي سرحانه كدا كتير
‏نظرت إليه والدموع في أعينها تعاتب هذا الحبيب الذي بقسوة عليها

مسكها من شعرها بقوه ايه مش سمعاني شكلي هربيكي من جديد والقها أرضا
‏وتلك المسكينه لا تفعل غير البكاء
‏وفري دموعك إلى جاي اصعب يلا حضري الحمام والفطار
‏وبعد فترة قصيره
‏انا جهزت الحمام عقبال ما تاخد دش هتلاقي البس على السرير وكمان الفطار عايزه حاجه تانيه
‏لا يلا غوري
ماله محمد يا ماما
مش عارفه يابني حاله متغير بقاله أزيد من شهر
انا صعبان عليه اريج اوي
وانا كمان دا كان بيعشقها مش عارفه اي الى حصل غير بقي الكلام اريج نزله
صباح الخير ياماما صباح الخير يا يوسف
صباح النور يا حبيبي تعالي يا اريج اقعدي معايا شويه
اسفه ياماما لازم اجهز الفطار لمحمد

يبنتي اقعد وانا هخلي مكه تعمله
يا مكه اعملى الفطار ل محمد
مش هينفع هيتعصب عليا
يا بنتي متخافيش اقعدي ماله محمد في ايه
انهارت اريج وبكت بحرقه ضمتها مامت محمد
احكيلي يابنتي
اتكلمي يا اريج وانا هساعدك
وانت مين علشان تساعدها ااااااه
انا زي اخوها يا محمد
بس انا جوزها وانت اخويا انا وياريت محدش ليه علاقه بمراتي اررررررريج

يتبع..
(رواية حب عبر السوشيال ميديا)
https://darmsr.com/2023/04/18/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d8%a8-%d8%b9%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d9%88%d8%b4%d9%8a%d8%a7%d9%84-%d9%85%d9%8a%d8%af%d9%8a%d8%a7-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9/
395 views08:00
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 10:01:09 محمد(بغضب)... اسمعي زي ما بقولك
... وانا قولت مش هروح
محمد... هو انتي مفكره نفسك قاعده فين يعني في بيت أبوكي
... بس انت عمي
محمد(بعصبيه)... بصي يا شروق احنا كتبنا الكتاب وخلاص انتي في زمته
*شروق فتاه جميله وبسيطه تبلغ من العمر22 وهي فتاه محجبه عيونها باللون البني الغامق جسمها ليس بثمين ولا بنحيف ليست بقصيره ولا بطويله وتملك من الجمال ما لم تمتلكه أحد من أولاد عمها.. يتيمه وتعيش مع عمها .
شروق... ازاي ومن غير موافقتي
محمد...هو بمزاجك
شروق..دا كبير اووي مش شايفه ترضي يكون متجوز نسرين بنتك

محمد...اهووو انتي قولتي اهوو بنتي مش بنت أخويا
شروق... فعلاً محدش مكان الأب
محمد... قصدك ايه
شروق(بقرف)... ولا حاجه يا يا عمي أنا أطيق أعيش مع واحد قد أبويا ولا أعيش معاك لحظه
نسرين(بشماته)... طيب يلا يا ختي اللي قد أبوكي واقف مستني بره إلحقيه
شروق... ربنا يسامحكم
وخرجت من البيت.
كان رجل في السبعينات لكن لا يظهر علي ملامح وجهه هذا.
كامل... أهلا
شروق(بقرف)... وسهلا
كامل... احم طب هو حد مش هيجي يسلم عليكي قبل ما تمشي
شروق(بحزن)... للأسف مفيش

كامل(بحنيه)... طب بصي سيبي شنطه الهدوم اللي انتي جايباها دي
شروق... هلبس ايه يعني
كامل... هجيبلك أنا أحلي هدوم
شروق... سبحان الله ايه السبب للحنيه دي
كامل... باين عليكي لسانك طويل شويه
شروق... دا مش شويه دا علي الأخر يا عمو
كامل... عمو
شروق... أه عمر اوومال مفكر ايه
كامل(بضحك)... يا بنتي دا انا باين عليا اني صغير خالص
شروق... باين بقي

كامل... سيبي الشنطه يلا واركبي العربيه
شروق... امري لله
وركبت السياره في الخلف وجوارها كامل
كامل... يلا إطلع يا أحمد
أحمد... أمرك يا فندم
وضعت رأسها علي النافذه ونظرت الي الطريق وهي حزينه وكيف لها ان تعيش مع رجل أكبر من الرحوم والدها وأنها لم تري جزء من السعاده بعد وفاة والديها. وكل ذلك بسبب عمها الذي عاشت معه أسوء أيام حياتها ولا تدري أستكون حياتها مع هذا المسن حزينه ام سعيده.
وصلوا الي أحد الأماكن الفخمه ووقفت السياره أمام أحد القصور الذي لا يقال عنها جميله بل يقال عنها أكثر من هذا الجمال

شروق(بإنبهار)... ما شاء الله
كامل... عجبتك
شروق... جميله
كامل... دا بيتك للأبد الي ان تموتي بعد الشر يعني
شروق(بتفكير).. مش عارفه حاسه بحاجه غريبه كدا
كامل... يا أحمد خلي البودي جارد يدخلوا بقي وكل واحد في موقعه
أحمد... حاضر يا فندم
كامل... أتفضلي يا بنتي
شروق(بتفكير)...بنتي. هو في ايه يا جدعان هو هيقول بنتي ولا مراتي ولا ايه بالظبط
ودخلا القصر وانبهرت من جمال الحديقه الواسعه للغايه ومن الزهور والأشجار
دخلا القصر من الداخل وكان واسعاً للغايه مزغرف بأفخم وأرق الزغرفه وكان هذا القصر كتله من الجمال.
ولاء(بشر)... أهلا يا عمي
كامل... اهلا يا ولاء

نسمه... هي دي بقي
كامل... اه هي
سماح(أم ولاء ونسمه)... مش قد كدا يعني بس ماشيه
*ولاء بنت مغروره ومتكبره تبلغ من العمر 24 ولا تحب أحد الا نفسها وتحب المصلحه لها وتريد ان تملك كل ثروه عمها الكبيره تلك ليست ببيضاء ولا تمتلك من الجمال الا القليل وتضع الكثير من مساحيق التجميل لتبدو أكتر جاذبيه وجمال.
*سماح إمرأه تبلغ من العمر 60 لا تعيش في هذا القصر الواسع الا انت تخطط المصائب لـ كامل و... ولا تريد سوي أن تحصل أيضاً علي هذه الممتلكات.
*نسمه فهي لا تفعل شيء الا بأمر من أمها وأختها ولا تثق بنفسها.
كامل... تعالي يلا يا شروق
ولاء... تروحوا فين بس يا عمي خلينا نتعرف عليها حتي
شروق(لنفسها)... لا حول ولا قوه الا بالله يا ثقيله
سماح... ايه يا كامل بيه هتخبي البنت مننا ولا ايه

كامل... لا مش الأقصد بس يعني الوقت متأخر وزمانها عايزه تنام ولا حاجه
سماح... لا متخفش هي مش عايزه
شروق... لا يا طنط عايزه
كامل.. طيب يلا
وصعدت معه الي إحدي الغرف
نسمه... باين عليها مش سهله
سماح... اممم واضح
ولاء... بس مستحيل أسيبها ليه دا بتاعي انا
سماح... اسكتي اما نشوف حل للمصيبه دي
في الأعلي
كامل... بصي يا بنتي
شروق... مش عارفه انت ليه بتقولي يا بنتي

كامل(بضحك)... ما هو عشان انتي قد عيالي
شروق... لما انا قد عيالك متجوز واحده قد عيالك ليه
كامل(بزهول)... متجوزك انتي
شروق... بص يا عمو انا مش بحب الكلام كتير
كامل... انتي فاهمه غلط خالص انا مش مجوزك انتي مرات ابني
شروق... مرات ابنك اللي هو ازاي
كامل.... لحظه
ودخل الي البلكونه وجاء بـ....

يتبع..
(رواية ملاكي الحارس)
https://darmsr.com/2023/04/18/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d9%85%d9%84%d8%a7%d9%83%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%ad%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b1-3/
437 views07:01
باز کردن / نظر دهید
2023-04-19 09:00:42 دي اطلقت تلت مرات يضنايا
حسام بصدمه:ايه ثم اكمل بارتباك معلشي انا مضطر امشي هاجي في وقت تاني
حور بحزن:انتي شيطانه حسبي الله ونعم الوكيل فيكي مش مكفيكي انك انتي السبب في طلاقي حتي قبل ما الفرح يتم عايزه ايه كفاايه
جميله بارتباك:هدمرلك جوازك ازاي يعني انتي بتتبلي عليا سااامر تعالي شوف بنتك الجرب*وعه بتتبلي عليا تعالي يراجل هنا
سامر بزعيق:فيه اي يم*را صوتك عالي ليه
جميله بزعيق:ساامر صوتك ميعلاش فاهم
سامر بخوف:ماشي فيه اي اي اللي حصل بنت الك*لب دي عملتلك اي تاني

جميله بمسكنه:بتتبلي عليا وتقول اني اللي مبوظه جوزاتها انا هعمل كدا ليه وازاي يعني
حور بصتلها بقرف وقالت:امم مفكراني عبيطه ومش فاهمه حاجه ربنا هيكشف قذار*تك دي عن قريب
سامر رفع ايده وباعلي ما فيه ونزل القلم علي وشها
حور بحزن:خليك ماشي وراها
سامر ازداد غضبه وقام خبطها وقعت علي ضهرها ونزل لمستواه وفضل يضرب فيها وحور بتص*وت وجميله واقفه بتبتسم بسخريه
خرجت علياء من جوه وقالت بزعيق:اي الدوشه دي مش عارفه انام كويس
جميله بحنيه:معلشي يبنتي نعمل اي لقليله التربيه دي سيبي ابوها يربيها ثم بصت لسامر بحذر:وانت خلص عليها وتيجي الاوضه عايزاك في كلمتين

_______
نهارك اس*ود انت جبت الفيديو ده منين
حسام بخبث:بعد ما طلعت من عندهم ملقتشي مفاتيح العربيه ورجعت تاني لقيت المفاتيح واقفه برا ولما خدتها وجيت امشي سمعت كلامهم قمت مطلع مصور كل حاجه الفيديو ده لو نزل هيطلع تريند انت عارف شغلانتنا بقي ظبط الفيديو ده كويس وهنزله بالليل
بس انت كدا هتفضحهم واكيد هيتحبسو بسبب الفيديو ده
حسام بشر:مش فارق معايااعمل اللي بقلك عليه وليك الحلاوه

يتبع..
(رواية حياتي البائسه)
https://darmsr.com/2023/04/18/%d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%8a%d8%a9-%d8%ad%d9%8a%d8%a7%d8%aa%d9%8a-%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%a6%d8%b3%d9%87-%d9%83%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a9-%d8%ac%d9%85%d9%8a%d8%b9-%d9%81%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84/
558 views06:00
باز کردن / نظر دهید